|
|
|
|---|---|
| Har en bmw 528 e39, som jag bytte lyktor fram & bak samt ljusmodul, sakerna var plockad från en m5:a, bytte även ny facelift ratt från en 02, allt gick bra och fungerade som det skulle! Hade bilen stående i ca 1 månad, sen när jag skulle åka iväg upptäckte jag att varken blinkers eller helljus fungerade längre? Knappen på spaken fungerar dock, har testat bytt blinkers spak också , fast samma fel kvartstår! Nån som vet vad det lan vara för fel?? | |
|
Måste man inte koda in ljusmodulen till bilen? Du skulle nog behöva ta ut felkoder för att gå vidare. Jag har skickat PM till dig abg Bmw scanner som är ett mycket bra och prisvärt diagnosverktyg till din bil. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Jo, inkodning av beg ljusmodul måste man göra. I nedan dokument ser du hur man gör med BMW scanner. Länk Mvh Ola Min bil: Länk |
|
| Min kompis kopplade in sin datorn och kodade den nya ljusmodulen med mitt chassi nummer! Konstiga är att det har funkat, och nu helt plötsligt inte | |
|
Dåligt batteri kan ställa till det också. Prova att ladda det ordentligt. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
| Glömde tillägga att när jag trycker på knappen för varningsblinkers, så blinkar det inom och utanför bilen | |
| Nu har jag kört med bilen väldigt länge och det borde ha laddats upp väldigt bra för att blinkers ska fungera | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.