|
|
|
|---|---|
|
Har sportratten men skulle vilja ha m-ratt. De ser rätt identiska ut, är de lika tjocka eller skiljer något där? Ser ut som man bara behöver byta rattens nedre kåpa för att få en "m" ratt? | |
| Stor skillnad skulle jag vilja säga. Menar du att vanliga sportratten är lika tjock? Den är ju inte det i F31 som har samma msportratt. Men bara det att mitten är mindre i msport gör ju att det inte lär gå att byta utan att man verkligen byter hela ratten. | |
| M - ratten är tjockare så tyvärr inte bara att byta kåpa. | |
| Det som är bra är att sportratten och m-ratten har i alla fall lika airbag så du behöver bara m-ratten. Betydligt billigare än om du haft standardratten och behövt ny airbag också. Jag har för mig att du sa att du hade sportautomaten (paddlar). Isåfall tror jag den nya också måste ha det. | |
| Jag har en m-ratt med paddlar till F10/11 liggandes. Skicka PM om intresse finns. | |
| Köpte min f11 förra veckan hos 3nd Cars AB och är sjukt nöjd med bilen och valet av M-/sport ratt då jag prövade en utan innan det var stor skillnad, dom hade även en till med M ratt du kanske kan åka förbi där för att känna känslan prata med jimmy han är grymt trevlig ( www.3ndcars.com ) för kontakt info. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.