|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag undrar om någon vet vad dem symboler betyder i service boken Om ni klickar på min bild MVH Ismet | |
![]() 13.403 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Klurigt att använda profilbilden :-) La upp bilden här utifall du skulle vilja ändra profilbilden längre fram Länk Jo, förklaringarna till dessa servicesymboler står i din instruktionsbok, det ska stå i avsnittet "Instrument" under rubriken "Servicebehov". |
Suck, fel av mig :-( Nu har de tagit bort det här också ur instruktionsböckerna... Inte mycket intressant kvar i dessa numera... Men det ska tydligen stå om du går in i menyn och väljer servicebehov. Kan väl försöka köra de jag kan... Uppifrån och ner... (1) : Servicebehov (allmän service) (2) : Bromsbelägg fram (3) : Bromsbelägg bak (4) : Bromsvätska (5) : PASS (något med däcktrycksövervakningssystemet?) (6) : Motorolja (7) : PASS (AdBlue kanske?) (8) : Tändstift (men borde vara glödstift i detta fall) (9) : PASS (partikelfilter kanske?) (10) : Mikrofilter (kupéfilter) (11) : PASS (luftfilter kanske?) (12) : PASS (bränslefilter kanske?) |
|
Tack för att du laddade bilden här, jag visste inte hur man gör . Stort tack för snabba svar ! MVH Ismet |
|
Hoppas andra F10/F11-ägare kan fylla i luckorna. Men annars så ska det finnas en förklaring om man går in i menyn under servicebehov, dvs jag tänker på detta Länk |
|
ok! jag ska kolla, men tack ändå för alla inlägg ! MVH Ismet |
|
|
bmw-slangen, fick med det mesta. Hela listan: 1 Allmän kontroll 2 Belägg fram 3 Belägg bak 4 Bromsvätska 5 Mobility-system 6 Motorolja 7 Dieseladditiv 8 Tänd-/glödstift 9 Cirkulationsluftfilter 10 Mikrofilter 11 Luftfilterinsats 12 Bränslefilter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.