AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
4.424

stulen krockad lagad för över 400.000 nu till salu.

Vill bara varna dom som letar en sån bil.
Det är den som jag vart rånad på som är till salu igen.
Tror det var joc 860.
mvh Stefan
Visa användare
1.787
qsacage

BMW i4 M50 (G26) 2022
BMW 550i?

Varför lagar man en bil för 400 tKr?
Visa användare
1.787
qsacage

BMW i4 M50 (G26) 2022
Länk
M550d på Hedins Bil Göteborg antar jag du menar? Länk

/Anders
För att den gått endast tror jag 180 mil när det hände.
Finns en tråd om detta.
Samt en tråd som togs bort som fn borde varit kvar.
Sjukt att dom klarar sig.
Som sagt kan vara bra men ett varningen finger.
Den vart repad för 400.000 när jag vart galen o äntligen fick ny.
Så se upp för den var inte bra efter vet inte hur många veckor samt turer fram o tillbaka.
mvh Stefan
16.553
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Vad var felet på bilen efter lagningen? Att den är lagad för 400k kan ju betyda att varenda pryl är utbytt på den och då ser jag inte problemet.

Praxis i försäkringsvärlden är att bilar kan lagas ända upp till 75% av marknadsvärdet. Det är EN BRA praxis. Annars skulle försäkringspremierna rusa i höjden om bilar skulle skrotas till höger och vänster.

-------
//Lövet
Visa användare
1.932
pbengtss
Volvo V60 D4 AWD -13
Undrar om potentiella köpare informeras av säljaren. Kan ingen med tid och ork ringa och kolla för skojs skull? :)

___

Min bil: Länk
2.429
Håkan Hsson
520i -99
320ci -05
JOC 860 är nu ute på Blocket..

Länk

Vi
16
VildDjuret
530iX M Sport (G31) 2018
Drar en liten lättnadens suck här.
Var faktiskt inne och pratade med arslet (förlåt! menade "säljaren") på hedin här i Göteborg som verkade riktigt angelägen över att bli av med JOC860 och prutade själv ner den 40000:- utan att jag öppnat munnen..
2 veckor senare sattes den ner ytterligare 30000:- och två veckor senare annonserade en handlare neråt skåne ut den. Dock försvann den lika fort från blocket för att NU ligga ut på privatannons på blocket på 539k..
Tror jag såg den parkerad på gatan för ca 1 vecka sedan. Identisk i utseende men hann inte kolla reg nr mot denna tråd (och skrev inte upp nr). Stod då i en av Malmös bättre områden.

Själv skulle jag ju aldrig ens överväga att köpa en dyrare bil av någon som kallar sig för "BMW"... Vi kan ju alltid hoppas att en blivande spekulant googlar reg nr.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.