|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
hej vad är det för lampor i skyltbelysningen? går det att köpa xenon liknade i bmw åf till min -08? en fråga till vad är det för lampor i fötterna tänkte köpa xenon liknade? går det o köpa på bmw åf? kan man byta tak lampor? hur såfall vad är det för lamp modell? och hur byter man? Tack på för hand | |
| Nån som kan hjälpa mig nån som vet | |
| Hjälp skulle uppskattas | |
| Hej igen kan ni nån riktigt bra hemsida för belysning skylten inne i bilen o xenon liknande parkeringlampa helst en bra sida som man kan gå in under fliken bmw o medell så dom tar fram vilka lampor som passar bilen en bra o billigt sida även betaling med dollar nån sida som man gör betaling med dollar | |
| Hej nu känner jag att jag är tjatig men lite hjälp o bra sidor skulle uppskattas | |
| Xenonkungen. com | |
|
Kolla in vad en av forumets sponsorer har här Länk |
|
| Finns tonvis med LED-kit på ebay. | |
| Det på ebay är det bra vad är det för watt det står inte det kanske är för stsek o kanske kan skada. Finns det mer sidor? Vad är det för lamp modell på skyltbelysningen och inner belysningen? Jag har sätt bmw eblem bak på bilen lyser skit snyggt var kan man köpa sånt? Uppskattar era hjälp | |
|
Länk Det där täcker hela inredningsbelysningen tex, Länk de där nummerplåt. |
|
| Mer sidor😁 | |
| Va f.. Sök själv. | |
| Varför är det så viktigt att du ska betala i dollar? | |
| Dollar är det billigare o köpa då. Och vrfr jag vill att folks ska ge mig mer sidor för att dom som har köpt p nöjda o bra o billig hemsidor det därför jsg vill ha bra tips | |
| mer tips nån som vet o har beställt billig o bra gärna svensk sida | |
|
hej vet ni vad det är för storlek på skyltbelysningen hur många mm lång på en bmw 530 -08 E61? |
|
|
hej igen tänkte fråga vad är det för lamp modell watt, volt ska jag ha när jag ska bta inne belysningen vill ha vitt? ska köpa antingen från xenonkungen eller scstyling eller lysdioder så nån som kan hjälpa mig |
|
| Hej tänkte fråga min bil är en -08 årsmodell är den då e61 lci vsf står lci? | |
| Om jag ska byta dimljus lampan kan jag byta rakt av utan extra del? Vill ha lite vitare | |
| Lifecycleimpulse eller nå sånt. Du bör byta med canbus om du ej vill ha lampstörning men det är inte godkänt, bra att känna till. | |
| finns det inte dimmljus med canbus måste jag ha extra del | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.