|
|
|
|---|---|
|
Hela min enhet har lagt av, finns ingen ström till vare sig radion eller navi eller cd växlaren helt plötsligt helt död, har kollat säkringar och alla verkar Ok om än gamla! någon ide? | |
| ingen?? | |
|
Hej, Det här faller verkligen utanför mitt kompetensområde, eftersom du har en nyare bil av helt annan modell än min. Men har din bil, liksom min, inte flera olika säkringspaneler? För radio, navi och växlare mm sitter säkringen På min t h i bagaget, innanför klädseln/batteriluckan. /Lennart |
|
|
Precis det sitter säkringar till höger i bagaget och framme i/under handsfacket, men alla säkringar som pekar på cd/radio/bordcomputer/navi är Ok? Man undrar ju om det finns någon huvudsäkring som har gått typ? Om det finns dvs?? Ingen som ha koll ? |
|
|
För säkerhets skull, kolla säkringarna med ett instrument. Det finns alldeles säkert en huvudsäkring någonstans, men om den hade gått, hade du väl märkt det på någon annan enhet? /Lennart |
|
| Ja precis, ska byta ut alla säkringar i helgen ....nya fräscha..! | |
| Bytte ALLA säkringar utan att dom ens visade symtom på att dom var sönder.. i skuffen, ca 15 st,, å vips så funkar allting igen,, Tack för stödet Lennart! (: | |
|
Gôtt! :-) /Lennart |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.