|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder, någon som testat? Jag är lite rädd för att det skall bli "tacky" eller samla skit under listen. Men samtidigt tycker jag att det saknas lite inslag av krom i aktern i o m att det är kromlister kring fönster och njurar. Det är ju dessutom samma mönster som inlastningsskydden i bagaget (F11). Länk Vi har hund i bilen och någon form av skydd för kofångaren blir det. Bör man kanske kombinera en sådan listed en plastdekal under? Alternativen är en transparent eller mattsvart plastfilm tror jag. Nå, vad tycker ni? Mvh Andreas Das leben ist kein probelauf! | |
|
Personligen ogillar jag krom starkt.. Smaken är som baken. Men gillar du det är de väl bara att beställa? Själv har jag precis lackerat om bakre kofångaren pga revor på denna yta, kommer köra transparent film som skydd. |
|
|
Billigt krom från ebay har en förmåga att se rätt risigt ut efter ett tag. Jag skulle hellre valt nån mattsvart variant. Så ser oftast originalen ut så det ger minst påverkan på utseendet. ------- //Lövet |
|
|
Eller en tjockare transparent vinyl. Fast på en X modell kan det passa med lite tacky kromplåt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.