|
|
|
|---|---|
|
En importerad kärra, 91a... Avställd sedan slutet av 2012. 17100 mil (vet ej om det stämmer) svart skinn, färddator, sollucka med el, elhissar runt om. Det tråkiga med bilen är framdäck som är helt slut, den står på m535-fälgar men krysseker finns kvar, trx? stötdämpare behöver bytas fram, fick nerslag förra bes. oskattad och obes i nuläget. handbromsen behöver fixas samt att den behöver poleras (bilen är rostfri) vad tycker ni? | |
|
Hur mår rosten på den? Runt 5000kr är kanske realistiskt. |
|
|
Den är rostfri Är 10 ett överpris? |
|
|
Nu har ju alla olika åsikter om vad som är prisvärt osv. Men, tyvärr så är värdet på E32:erna ganska lågt. Man brukar kunna få ganska finna för 15000+ Personligen så tycker jag iaf att 10 000kr är mycket om den är obes, oskattad, samt dåliga däck. Men samtidigt så om milen stämmer, och den faktiskt är "rostfri" så går det säkert att få ut en del pengar från den. Ett tips är ju självklart att försöka besikta bilen iaf, då "Nybes" är bra mycket attraktivare en "obes", det kan vara värt dem 500-1000kr + tid det tar att besikta om du kan få ut 15000+ kr, enligt mig iaf. |
|
|
Har du lite bilder på den? Skulle kunna tänka mig att köpa den om den är rostfri. Hur mår motorn på den? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.