|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| håller med Von Ron o Keiser men det är ju min åsikt janne | |
| Fast bara för att de har skickat det vidare till deras försäkringsbolag betyder väl inte det garanterat att försäkringsbolaget ersätter alla kostnader. Det återstår ju att se vad beslutet blir. | |
|
För det är... |
|
| Nu ser jag inte att TS skrivit att ersättningen skulle vara villkorad till ett utslag hos fb. Jag ser inte ens att ärendet skulle vara inskickat till fb så den diskussionen kan vi ju lämna i nuläget. Dags att gå vidare här? | |
|
Förargligt om det skulle vara så att bilprovaren har slarvat. Men formellt skulle jag inte tro att det kan bli deras ansvar. Det är du som hänger på släpet på kroken och formellt är du skyldig att se till att utrustningen är i ordning. |
|
|
Keiser, TS skrev följande på sida 1: " Som Grelle skriver är ju deras jobb att se att det funkar Jo dom tog kort på skadorna idag och det skickas in till deras försäkringsbolag Får väl svar inom någon vecka hoppas jag Med vänlig hälsning " |
|
| Simon: tyckte jag läste alla inlägg igen men missade uppenbarligen det. Då tar jag tillbaka ovanstående och inväntar svaret. Personligen hade jag gått både till tinget och tidningarna om svaret är negativt eller dröjer. Helt övertygad att TS inte kommer betala en krona här. | |
|
Tack till er som går på min linje dom var väldigt medgörliga på bes och han som kolla draget sa att han troligen inte sätt ditt den riktigt och bad om ursäkt personligen Mvh |
|
| Tror det ordnar sig. Även om inte deras försäkringsbolag skulle godkänna det, så tar troligen Besikta det ur egen kassa. | |
|
Tror inte det blir problem även station chefen sa att dom skulle fixa det för det var deras ansvar Mvh |
|
| Ja detta är en icke-fråga, alla (som har något med det hela att göra) är överens, som väntat. Bra dock att du delar med dig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.