|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
mosse: jag är med om vi ska göra det i mellan sverige eller i södra delen av landet.. De j*#¤$ ska ha pisk...!! snygg, snabb, farlig... |
|
|
;-) ja e meeeeee!!!!!! |
|
|
Haha frågan är bara vem som ställer upp med sin M3:a som "lockbete" Inte jag! ;) |
|
|
Undrar hur "M240" och "MKadett" det är som blir av med sina speglar? Det kanske kliar lite extra i fingrarna på packet när det står en BMW på gatan.... /Kristian |
|
|
Jag kan ställa upp med min frontlösa M3:a.. |
|
|
Bra ide ! Snuten får man ju ingen hjälp av, dom har ju så mycket att göra med sina laserpistoler. Thord |
|
|
Det måste ju, för faan, vara legitimt att modifiera M240, M900 Aero, M Celica med ett bra slagträ. Har en skruttig 525 på gatan hemma med svarta M3-speglar utan fästen. Hysteriskt mäskligt... /Marcusoft |
|
|
molsson, Den 525:an har jag inte sett där hemma! Den plockar vi i natt!!!! J |
|
|
hehe ni sthlm:are har problem själv glömde jag min bil olåst med alla rutor nere å takluckan öppen i bilen fans stereon massa cd-skivor + några hundralappar i askkoppen i mitten bilen står inte undangömd eller nått Resultat = hade regnat lite |
|
| Palm, å andra sidan har du ju inga bilar som någon vill ge sig på.... ;) | |
| Nåja..850i med Rieger paket är ju inte så tokig faktiskt! :) | |
|
Mosse : På skadebesiktningen klassades det som parkeringsskada, men inte en chans, man kunde se hur nån ställt sig på emblemet och lixom hasat ner, sedan sparkat (eller slagit med tillhygge) in njurarna.... skulle kännas nice att sparka in DERAS njurar, så man får se hur kul de tycker det är ....SKADOGÖRELSE, utan tvekan.... Klas, hoppas allt är bra med dig, har din pärla klarat sig undan dessa våldtäktsmän ?? Ps. tyckte mig se "bändmärken" runt emblemet, men det kanske bara var lacken som släppte av skoavtrycket...(den silvriga lacken runt märket) ...Ds MVH Philip |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.