AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.168

Nu snodde dom mina speglar...IGEN

Sida 1 av 2
I eftermiddags, om nagon ser eller hor natt om ett par bostongrona speglar. Pliiiz hojta till, for nu skall blodet flyta.....
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Var bor du?

/Kristian
Oops,

sthlm.

/Marcus
Jävla svin! Blev bestulen på min klocka igår så jävla störande...
Klart jag hojtar till så fort jag är med om något "suspicious"!

/Manray/
Visa användare
425
Gudis
530i Touring -94:a
Man blir trött på dessa idioter som inte akn hålla sina fingrar i styr..

Som sagt så blev jag ju av med min framspoiler..

GE FAN I GREJER SOM INTE ÄR ERA....!!!!!

det är jaävligt jobbigt med folk som inte vet skillnaden på mitt och ditt

och gott folk köp inte saker som är stulna det gyllar bara tjuvarna med och då snos bara mer saker

Dom 3 B:en---------------
-Bemmer,Brännvin,Brudar-
----M-Power------------
Garett the best a man can get
DC-Hub The-Raven.dns2go.com
WebCam: The-Raven.dns2go.com
FtpServerThe-Raven.dns2go.com
The RavenRacing--
-----------///M
när ska bmw sparka ner audi från tronen och ta över superstage då
* molsson *
Fan va surt!! jag vet hur du skänner dig för dom snodde min ena i våras.

Gör som jag poxy lim mellan spegeln å fäst plattan å sen skruva i 2 skruvar från plattan till spegeln.

MVH :Martin
cl
185
clyzzon
330i Touring -03
Ja gjorde oxå samma sak igår, blev av med speglarna förra helgen, men nu är dom larmade, limmade och skruvade så nu får dom fan ta hela dörren!
Ja, de e tråkigt me folk som inte har nått i huvet!

/Johan
J*****t trist, har själv blivit av med backspeglar i våras och spoilerpaketet för en månad sen. Man undrar ju var det är för värdelöst pack som stryker runt och demonterar M3:or på löpande band.
Helt seriöst, vore det inte dags för en oficiell förklaring från BMW varför det sks vara så här ?? ( jag vet varför de ska lossna) men varför inte vika sig , med ett litet men starkt gångjärn i bakkanten ??? Men bara BMW sverige drar väl in motsvarande 2 nya bilar bara i 2aHandsförsäljning av speglar.... fan, man blit så trött...

Ps. fick min bil "missshandlad" mitt på dan igår, 75 meter från rikspolisstyrelsens entré på K-holmen...orkar knappt bli förvånad/förbannad längre....repor på huv, intryckt grill och repad frontspoiler.... vart är världen påväg ?? Ds.
MVH

Philip
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Philip:
Blev din bil påbackad eller är det någon som medvetet har sabbat den?
/Klas
ki
437
kingen
325i-93
100 % M3 optik
Dom skulle sluta att annonsera på köpes !!
Sluta o köp beg M3 speglar o spoilerpaket!!
Jag ska märka mina grejor nu när jag får tillbaks min bil o skaffa mobillarm ... sen ska jag slå dom på käf.... som står o håller på ,dom ska lära sig att man får sina saker i affären o inte på min bil :-)

mi
525
mikren-6
Alpina B10 3.3 Touring -01
Jag orkar inte räkna alla inlägg som handlar om speglar, spoilers och fälgar som stjäls. Det verkar vara Stockholm som är särskilt utsatt. En fundering bara. Vart tar alla stulna grejor vägen? Är det BMW-ägare som stjäl av varandra eller finns det en enorm svart marknad av begagnade styling-grejor? Tänk er för om ni ska köpa begagnade M3-speglar eller frontspoiler. Man vet aldrig vart de kommer ifrån. Genom att bara köpa från seriösa handlare tar man ju bort markanden för svart handel. Vem vet? Dina backspeglar kanske snart är till salu på BMWBörsen?

Micke
Jo
1.073
Johan M3
Variant Highline -06
307 XT -03
molsson,

Beklagar, jävligt tråkigt. Jag har sålt min M3:a nu,
bl.a av just denna anledning. Blev du av med dom
hemma? Det var inte natten till igår iså fall?
För det stod en SAAB 9-5:a på 4st plastbackar utan
17" fälgar igår morse bakom 55:an där jag bor.
Verkar som banditerna är på turné. Jag kom ut på
parkeringen samtidigt som SAAB killen, han var inte glad.....

Johan

Jo
1.073
Johan M3
Variant Highline -06
307 XT -03
mikren-6,

Du anar inte vilka bilar du möter i stockholm med
M3 attribut. Kom Opel Manta -77 med M3 speglar original? Tror inte det....står dock en inne i stan,
med hemspacklade botten plattor. För att inte tala om
Celican jag ser då och då med samma typ av speglar och hemgjorda plattor....

Johan

Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Dags för speglar med snabbfästen som man kan lägga i skuffen när man ställer bilen...

/Kristian
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Såg en kille med en Opel Astra, med M3 speglar och hemspacklade fästen (inte snyggt..) stod bredvid honom vid rödljuset, han såg lite generad ut, undrar varför..
Jävla drägg...
/K
verkar som åtminstone speglarna hamnar på icke-bmw-bilar-i-10"kronorsklassen. Var "spegellös" och tankade på shell/Lindhagensplan dagarna innan jag fick nya speglar monterade, vad står där om inte en sunkig volvo740 med M3-speglar inkl. skamsen ägare.
molsson:
Bor du i Bromma-trakten?

Länk
Johan, trist att höra att du inte är m3ägare längre, men jag förstår dig. Jo, dta var samma kväll. Trist med din granne.

MalteK, nä i Årsta.

MEN NI SOM LÄSER DETTA FÖR ATT LETA EFTER SPEGLAR KAN GLÖMMA ATT SNO MINA EN GÅNG TILL. NU BLIR DET FASTSATTA, LARMADE, BRA LÖPARDOJJOR OCH ETT LOUISVILLE SLUGGER.
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Grabbar..jag fick en idé.
Vi parkerar en M3:a på ett dunkelt ställe över en natt, sitter i buskarna & väntar.
När dom kommer (för DET gör dom..) så hoppar vi fram och ger dom en gratislektion i kursen "ditt & mitt" samt en gratis plastikoperation.
:)
/K
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.