|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
... och så verkar båda vara sålda, dvs X5M och X6M, båda annonserna är iaf väck. Det var tydligen någon mera som gillade bilporren... /Anders |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
när min E53 avyttras om något år så blir det en X5M - den ultimata kompromissen :) "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05XXX |
|
Någon som har beställt en X5M? Jag är helt tagen av modellen, specellt i Donington Grey. Så brutal! Länk |
|
|
Var ute och testkörde X5M idag. Säger bara en sak; Jösses! Den är som klistrad på vägen, aldrig varit med om maken till väghållning, detta trots att jag har Dynamic-fjädring på F15. Ljusår från varandra. Hur lugn och stabil som helst i normal körning, inget hetsigt temperament, tryck till gasen och du formligen trycks bakåt med ett fåningt leende på läpparna. Trycket, vrålet, ALLT skriker: Köp mig. Nu! :) |
|
| Var provkörde du? | |
| Uppsala... | |
Lasse Karlsson |
andreas lofgren! 141030 skrev du i denna tråd, citat X6M en totalt meningslös bil, som körs av osympatiska människor, slut citat! Kort fundering; varför är man garanterat osympatisk? om man kör en BMW X6M?? modolasse |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.