|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag tog för givet att alla a91or hade angel eyes original men så är tydligen inte fallet. Jag köpte min e91a igår och idag såg jag att den inte var utrustad med dessa vackra ögon. Min fråga är helt enkel vilket är enklaste sättet lösa detta? Är det köpa nya lykor? Ska det då vara original eller finns det någon bra eftermarknadslykta? Går det att fixa på annat sett? Hoppas ni förstår vad jag menar | |
| Ingen som kan hjälpa mig? Är en pre-facelift för övrigt. | |
|
Du har alltså köpt en pre-LCI med halogenstrålkastare. Dessa saknar "angel eyes". Det du kan göra är att montera originalstrålkastare från en LCI med halogen. Dessa passar helt utan modifikation. |
|
|
Tack för svar, Om man monterar strålkastare från en lci, får man nån felkoder då? Var köper man dessa billigast? Finns det några bra eftermarknadslampor som inte heller ger några felkoder? |
|
|
Nej du får inga felkoder eller dylikt. Kontakter och fästen är densamma. Det billigaste är begagnade på bildelsbasen och ebay.de Har eventuellt en liggandes om du är intresserad. Minns inte om det är vänster eller höger. Skicka PM i så fall. Det finns inga bra eftermarknadsstrålkastare. Kommer bara se billigt ut, de har dålig ljusbild och dåligt ljus överlag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.