|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Tänkte presentera min M3a som jag håller på med mest hela tiden, kommer genomgå rätt stora förändringar i vinter, skriv gärna vad ni tycker :) Egenbyggt avgas: Länk .kallstart spola till 1:25 där börjas det strax varvas. Tyvärr är ljudet för högt så gopron klarar inte av det.. Diverse gatkörningar(innan avgasbygget) Länk Länk | |
|
Bilder: Länk Länk Länk Avgassystem Länk Länk Länk |
|
| Tar fram popcorn. | |
|
Snygg bil. Helt i min smak och med kompressor. Själv funderat på att sälja M5an och införskaffa en M3 E90 Esstuning VT2-625. Har du mycket vrid på låga varv eller kommer allt efter 4-5000 v/min? M5 E60/E61 är enligt mig ganska trött under 4500 v/min. Vore kanon med en lättare bil och mer vrid och hk:) Lycka till och kör försiktigt! Kommer säkert nångra moral tanter och gnäller snart på din körning men det är inget att bry sig om:) |
|
|
Mycket trevlig bil antar att säsongen är över men mer filmer!! Personligen skulle jag aldrig våga slänga på ett ESS kitt ifall man skulle smälla bilen eller liknande då jag redan haft tur med fbolag vid en allvarlig olycka redan onödigt att utmana ödet en gång till så att säga : p |
|
|
Har byggt ett get system till min m3 ess vt 625 ochså, har testat en hel del olika system. Frågan är vad du är ute efter , du kan styra var i varvregistret du vill ha vrid o effekt genom vad för dämpare du sätter dit och var i systemet du sätter dom. Max effekt får du om du kör helt cattless, tog som mest ut 598 whp (700 hp) ur min m3a.med raka rör till standard bakburkar. Med det uppsättet får du mest effekt på toppvarv. Men den låter som en saab V4 på steroider, byggde en eget med en xpipe o 4 dämpare långt bak i sytemet , lite bättre vrid i mellanregistret o helt ok effekt . Just nu kör jag std sytem till sliutburken, där jag kör med milltek slutburk. bra vrid , men säkert 30 whp lägre på topp. Så frågan är vad du är ute efter, o du kan glömma vad som funkar på en std M3a, du har mycket högre fart på avgaserna med kompressorn. Tex acropovic systemet tog nästan 30 hp pga av att det var för lite gasflöde |
|
| Fantastiskt bra! MER! | |
| wow grym effekt pea, har du mätt några 100-200 tider ?? | |
| har testat nån gång , hamnade strax under 7 sek sek har jag för mig, men det är inget jag har lagt mycket energi på.. | |
|
Hallåå och god hjul lite i förväg! Hade helt glömt denna tråd.. tack hörni och var så säker kommer fler videos till våren :) har dessutom införskaffat en separat mick till kommande inspelings tillfällen, ljudnivån blir för brutal så gopro´n klarar inte av den haha.. Pea: Ahh har nog koll på dina gamla trådar, mycket av det fick mig att införskaffa ett kit hehe! ;) |
|
|
Dags igen nu:) [IMG]Länk [IMG]Länk [IMG]Länk [IMG]Länk |
|
|
[IMG]Länk [IMG]Länk [IMG]Länk [IMG]Länk |
|
|
Länk Länk Länk Länk Nu kanske.. :) |
|
| Länk kolla men framför allt lyssna i hd!:) | |
| Ser snygg ut. Sjukt ljud:) | |
| Tack:) | |
|
Länk Länk Dream big, Set goals, Take action. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.