|
|
|
|---|---|
|
Lämnade in bilen på BMW, p.g.a att motorlampan lyste. Tankade full tank 1 km innan verkstan. Det visade att högtryckspumpen hade skurit. Dom bytte allt, tömde bränsletanken bl.a. Nu när jag ska hämta bilen är den så gott som tom (15 liter som jag får betala för) Bilen är premium selection. så jag har garanti på den. Dom ersätter allt utom 80 liter diesel. Är jag dum som reagerar? Klas | |
|
Jag tycker du överreagerar. Måste vara problematiskt för verkstan att ta hand om dieseln och sedan hälla tillbaka. Varför tankade du den full innan? |
|
| nej, jag hade reagerat likadant. Dock har jag ingen erfarenhet av garantireperationer så jag vet inte hur det brukar gå till, åker bara gammel bmw. | |
|
Jag ville ju inte lämna in den med tom tank. hade jag vetat att skulle tömma tanken så skulle jag naturligtvis inte tankat. |
|
|
16.30 ringde verkstadschefen o sa att dom hade tankat upp bilen. Så nu är jag nöjd efter flera dagars klagande från min sida! |
|
| Perfekt! | |
| Har man inte soppa i tanken gnälls de på de... vi vågade inte prova bilen för soppan var slut :( | |
| Skön att det löste sig, men tycker inte det är konstigt att du reagerade. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.