|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
< asbestdräkt på > Är dock fett med två AC Schnitzer dubbelpipor bak ;) < asbestdräkt av > |
|
|
///Peter, klart jag måste reagera när någon tycker att en grej som sitter på min älskling är fult. För övrigt är jag en mycket stillsam person. Vilket kan intygas av flera här på forumet, testosteronnivån ligger normalt mycket lågt. Men ibland bubblar det till. =) Om jag på något sätt skall försvara mig, så satt systemet på bilen när jag köpte den. Hade vilda planer med mc dämpare och annat. Men är så nöjd med ljudet att det får sitta kvar. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
| mc-ljuddämpare? | |
|
Topp everything is cool then....Fredrik M "One for economy and One for the fun of it" |
|
|
gurr: Jepp, mc dämpare, tanken var att ta bort sista burken och ersätta den med en Yoshimura RS-3 dämpare, som skulle sitta i mitten då. Kan nästan garantera att ljudet hade blivit helt makalöst. Vet ju hur min hoj låter. Länk ///Peter: Allt lugnt, det har det varit hela tiden. Blev kanske ett lite aggresivt inlägg, tanken bakom var dock inte sådan. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
| Fredrik M.. kostar inte yoshimura rs3-dämpen skjortan och lite till? :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.