|
|
|
|---|---|
|
Väntar på min nya F25 LCI och är lite manualläsarnörd. Hittar ingen manual för nedladdning nyare än 2013 (dvs inte LCI) Vet någon om det finns att få tag på? | |
|
Skulle åxo uppskatta detta :) Hämtar min om en dryg vecka. |
|
| Steve-Urkel - har du fått bilen ännu? Om ja, hur känns den? Själv håller jag på att vänta ihjäl mig :-) | |
|
Nej, hämtar den imorgon, så nu är det nära :) |
|
| Återkoppla gärna! Vilken modell valde du? | |
|
Jag har nog inte väntat lika länge som dig. Den jag köper är lätt begagnad, har gått utlånad i 2 månader. Provkörde den i mitten på augusti då den gått 1 mil och nu vid leverans har den gått drygt 400. Är en xDrive 2.0d med Sportpaket, Comfortpaket, Vinterpaket, Läderklädsel, Elbaklucka, Dragkrok, Servotronic, Automat, Safirsvart Metallic |
|
|
Har kört 20 mil idag och det känns jättebra. Har kört mest i eco mode på landsväg och känns som man redan vant sig vid "segling". (lite som frihjul på en gammal Saab V4:a ;) ) Komforten känns åxo helt ok, var rädd att man skulle gå ner sig lite från min gamla 520d -10 men är positiv, även om man säkert hade haft snäppet bättre komfort i en ny 520. Sitter och ska aktivera Connected Drive just nu. Kommer somna som ett litet barn på julafton ikväll :) |
|
| Lite avis 😉 | |
| Inser att senaste inläggen blir lite OT men undrar om du Steve-Urkel kör m dubbdäck och isåfall om det låter mycket från de? | |
|
Japp, jag kör på Nokian Hakka 8 18" RTF. Klart att det hörs att man kör på dubb, men jag tycker det är helt ok. Utan dubb var aldrig ett alternativ för mig. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.