AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
4.351

Instruktionsbok PDF för F25 LCI?

pe
230
petrho
330e Touring Xdrive -20
Väntar på min nya F25 LCI och är lite manualläsarnörd. Hittar ingen manual för nedladdning nyare än 2013 (dvs inte LCI)

Vet någon om det finns att få tag på?
St
21
Steve-Urkel
x3 2.0d LCI -14
Skulle åxo uppskatta detta :) Hämtar min om en dryg vecka.

pe
230
petrho
330e Touring Xdrive -20
Steve-Urkel - har du fått bilen ännu? Om ja, hur känns den? Själv håller jag på att vänta ihjäl mig :-)
St
21
Steve-Urkel
x3 2.0d LCI -14
Nej, hämtar den imorgon, så nu är det nära :)

pe
230
petrho
330e Touring Xdrive -20
Återkoppla gärna! Vilken modell valde du?
St
21
Steve-Urkel
x3 2.0d LCI -14
Jag har nog inte väntat lika länge som dig. Den jag köper är lätt begagnad, har gått utlånad i 2 månader. Provkörde den i mitten på augusti då den gått 1 mil och nu vid leverans har den gått drygt 400.

Är en xDrive 2.0d med Sportpaket, Comfortpaket, Vinterpaket, Läderklädsel, Elbaklucka, Dragkrok, Servotronic, Automat, Safirsvart Metallic

St
21
Steve-Urkel
x3 2.0d LCI -14
Har kört 20 mil idag och det känns jättebra. Har kört mest i eco mode på landsväg och känns som man redan vant sig vid "segling". (lite som frihjul på en gammal Saab V4:a ;) ) Komforten känns åxo helt ok, var rädd att man skulle gå ner sig lite från min gamla 520d -10 men är positiv, även om man säkert hade haft snäppet bättre komfort i en ny 520. Sitter och ska aktivera Connected Drive just nu.

Kommer somna som ett litet barn på julafton ikväll :)

pe
230
petrho
330e Touring Xdrive -20
Lite avis 😉
pe
230
petrho
330e Touring Xdrive -20
Inser att senaste inläggen blir lite OT men undrar om du Steve-Urkel kör m dubbdäck och isåfall om det låter mycket från de?
St
21
Steve-Urkel
x3 2.0d LCI -14
Japp, jag kör på Nokian Hakka 8 18" RTF. Klart att det hörs att man kör på dubb, men jag tycker det är helt ok. Utan dubb var aldrig ett alternativ för mig.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.