|
|
|
|---|---|
|
Jag har sett trevliga mobilskal till äppel-telefoner och till Samsungar men tyvärr inte till Sony Xperia (- gärna till Z1 eller Z3 compact. Mobilmodellnamnen är ju hyfsta BMW-relaterade :-) Skämt åsido - någon som har sett BMW mobilskal till Sony xperia mobiler och kan länka? Jag har googlat själv tills ögonen gick i kors på ifåns och Galaxer men utan framgång! /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 | |
|
Vad jag har sett hos BMW så är det nog bara ajFån och Galaxer i mina braxer som det finns skal till men det kan ju ha kommit nåt på senare tid. Snabbast korrekt svar borde väl ett samtal till närmaste handlare ge om det är OEM du vill ha. Niklas Fransosen |
|
|
Här kanske Länk Hälsn Peter |
|
| Finns massor på ebay | |
|
Hrm, jag får nog revidera min fråga då jag med skal menade flip-cover. Denna tycke jag var snygg men verkar bara finnas till fruktmobiler: Länk Söker vidare på e-bay och tradera - Z3 verkar var öfrtidigt för olicenserade piratkopior då det inte ens finns copterskydd hos Kjell&co ännu men copters egen webshop hade det. Men ska som sagt söka vidare på ebay efter flipcovers. Tack för tipsen! /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.