|
|
|
|---|---|
|
Ja, då va det dax att ställa in Bettan i ide under vintern. Bilen kommer stå i ett "halv-kall"-garage, och det jag undrar är hur jag ska göra med underhållsladdningen om det inte finns ett uttag på min plats. Har kommit så långt att jag ska koppla ur batteriet helt, men hur är det med minnet i bilen, tappas det helt? Och hur gör jag bäst för att kunna öppna bilen när jag kopplat ur batteriet? Allting måste vara stängt på bilen då det är ett gallergarage med öppen syn runt nästan hela buren. Väldigt tacksam för er expertis. | |
|
Själva dörren är bara att öppna med nyckeln, eller vad menar du? Själva låscylindern funkar fortfarande utan ström. Minnet tappas inte helt om du tänker på mätarställning osv men du får nog förbereda dig på nollställd tripmätare och radioinställningar. Det är i alla fall vad jag minns av min Z4 när den var strömlös ett par veckor. ------- //Lövet |
|
|
Självklart är det så.. Trodde låscylindern också gick på ström även med nyckel :) Då är resten inga problem. Tack för ditt svar! Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.