|
|
|
|---|---|
|
Länk Hej! Är det någon här som har koll på den här bilen? Vad är ett rimligt pris? Har själv varit och kollat på den och det är en liten spricka i fronten, missfärgning på en backspegel, lite kantstötta fälgar. Mitt allmänna intrycket är att den är fin och jag är intresserad. Söker ytterliggare feedback från er. Allt gott /Jens | |
|
Chassinummer WBSBL91030JP89248 Typkod BL91 Typ M3 (EUR) E-modellserie E46 (2) Serie 3 Typ COUPE Styrning LL Dörrar 2 Motor S54 Cylindervolym 3.20 Motoreffekt 252 Motor HECK Växellåda MECH Färg CARBONSCHWARZ METALLIC (416) Stoldynor TEILLEDER W.N./SCHWARZ (N5SW) Produktionsdatum 2004-06-08 S302A ALARMANLAGE Stöldskyddsanläggning S313A AUSSENSPIEGELPAKET Ytterspegel nedfällbar S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Klimat komfort vindruta S403A GLASDACH, ELEKTRISCH glastak elektr. S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Solskyddsgardin bak S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Inlaeggningsmatta velours S428A WARNDREIECK Varntriangel och förbandspaket S464A SKISACK Skidsaeck S473A ARMAUFLAGE VORN Armstöd fram S490A LEHNENBREITENVERSTELLUNG Justering ryggstödsbredd S493A ABLAGENPAKET Förvaringspaket S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Stoluppvärmning förarsida/passagerar S495A 3. KOPFSTUETZE HINTEN Trepunktsbälte och nackstöd bak mitten S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Stralkastarspolare S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Parkeringsavståndskontroll (PDC) S521A REGENSENSOR Regnsensor S522A XENON-LICHT Xenon-Ljus S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigationssystem Professional S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Förberedelse mobiltelefon m Bluetooth S650A CD-LAUFWERK CD Spelare S672A CD WECHSLER 6-FACH CD-växlare för 6 skivor S674A HIFI-SYSTEM HARMAN/KARDON HiFi-system Harman Kardon S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Högglans shadow line L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Landutförande Tyskland S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Aterförsäljarslista Europa S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Fordonsdokumentation tyska S8SPA COP STEUERUNG Styrning COP S946A BERUECKSICHTIGUNG PREISABHAENGIGK. Dummy-SALAPA S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamisk stabilitetskontroll S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Multifunktion f ratt S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Innerbackspegel automatisk avbländade S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Stolsjustering elektrisk med memory S520A NEBELSCHEINWERFER Dimstraalkastare S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatautomatik S548A KILOMETERTACHO Kilometerräknare S550A BORDCOMPUTER Bordcomputer S710A M LEDERLENKRAD M läderratt S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Takhimmel antracit S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Blinkerslampor vita S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Sprak tyska |
|
|
252 kilowatt ------- //Lövet |
|
| Tack. Jag har kört en Carfax och kollat Transportstyrelsen också. Två ägare i Sverige, importerad 2008 tror jag med ca 2500 mil. Fick känslan att de inte har någon större prutmån. Vad är ett rimligt bud? | |
| Kollade på en snarlik -04 2011, en cab med 10000 mil. Accepterat bud blev 165' men inget köp då jag köpt en annan bil när budet väl accepterades. Min gissning är att ett BRA bud ligger kring 155-160' | |
| Jag tycker den ser ganska fin ut, och det är inte lätt att hitta en som har gått så lite idag. Dessutom har den manuell låda vilket är lite ovanligt. Priset är väl inte helt fel? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.