|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har fått fram dessa koder: 30E9 A8C5 Är kvar efter radering. Vad göra?? mvh Pelle | |
|
Ingen som har någon ide??? Med vänlig hälsning, Pelle |
|
|
Här hittade jag en bra lista: Länk Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Detta hittar jag också: 30E9 nitric oxide catalytic converter, aging "My passenger side DRL went out this morning, code A8C5. Maybe a good time to upgrade both sides?" Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Tack Ola! Hittade detta också i går kväll (30E9 nitric oxide catalytic converter, aging), men är det Nox sensorn eller själva katalysatorn som är påväg att ta slut?? Mvh Ulf Ps. ditt Inpa kit funkar fint! Ds |
|
|
Vad bra att Inpa kitet kommer till glädje! Tyvärr är jag dålig på katalyatorer etc då jag hittils varit förskonad från dessa fel. Vi får hoppas på fina svar från proffsen här på forumet. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Det får vi göra! Då så proffsen, upp till bevis ;-) |
|
| Inga ide'er???? | |
|
Ta en gummiklubba och knacka på kattarna(de tål ej metallhammare), skramlar det så är innehållet löst. Går det gör länge så sätts hela klabbet igen osv... Alt-A Avgassystem har kattar t ex till lågpris, du får höra om ngt kan passa, kanske 100cells?,Original på ebay.de kan ju jämföras, realoem.com är BMW:s reservdelskatalog online, där kan du leta dig fram till delnummer. Lembdasonder är slitdel som få känner till, skall bytas kring 15k mil. Fixa även de på en gång om du ändå håller på och det är kattarna som krånglar. Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.