|
|
|
|---|---|
|
Hej Snöret som sitter i suffletten, på sidorna bakom sidorutan, har gått av. Jag har knutit ihop det tillfälligt men det är lite fransigt. Dessutom fladdrar det lite i plastbitarna som sitter där Någon som vet vad det är för snöre eller var man köper sådant? | |
|
Jag vet inte vad det är för snöre men snören till persienner brukar vara hållbara - hur de klarar bilklimat vet jag inte. Sen finns det ju mer eller mindre stumma repsnören i båtaffären, eller kolla med de flitiga annonsörerna på blocket top'n'trim eller vad de nu heter - de annonserar mycket om suflett-tyg till många bilmodeller. /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
|
Glömde säga att på min cabrio så är det plastbitarnas öglor som gett upp och som jag lagat med svart silvertejp - mina snören var hela. /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
| "Plastbitarna" på sidorna finns att köpa löst hos BMW, har för mig att "snörena" ingår. Att byta är lite pilligt men det går, har bytt ena "plastbiten" på ena cabben, snöret var helt dock...Har för mig att "plastbitarna" finns att köpa på ebay.de med... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.