|
|
|
|---|---|
|
Jag har nog aldrig sett ett inlägg om laserlistan här på forumet!? Idag blev jag "räddad" på väg till Arlanda.... Laserlistan är en SMS/Mailing-lista där medlemmarna rapporterar och får rapporter om pågående laserkontroller. Den finns än så länge bara i Stockholm, Uppsala, Göteborg och Malmö. Länk ---> Länk Där står allt man behöver veta! | |
|
Verkar klart intressant! =) Tack! Mvh Tobbe |
|
|
Har ni inte vetat om det det har ju funnits anslag om den länge på zatzt.com Dom 3 B:en--------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power------------ Garett the best a man can get DC-Hub The-Raven.dns2go.com WebCam: The-Raven.dns2go.com FtpServerThe-Raven.dns2go.com ICQ:137785585--- The RavenRacing-- -----------///M när ska bmw sparka ner audi från tronen och ta över superstage då |
|
| ja, jag är med på den. mycket bra om man är ute o åker mycket. | |
| För varje mail jag tar emot så debiteras jag för samma kostnad som om jag skickar ett sms? Visst måste det vara så? Ng som varit med på listan tillräckligt länge för att ha fått telräkn att kolla på. | |
|
Det kostar inget enligt zatzy.com Räddar mig varje vecka.... |
|
|
Mato- Varför skulle du debiteras för att du får ett mail? Har DOF abonemang och har alldrig varit med om det... Vet ej säkert hur detta fungerar dock, skrev precis upp mig! Skit bra grej! Slipper man bli av med lappen en gång till! Danne - H U M A N R A G E - Länk |
|
|
Mato// Vad har du för Abb.?? /Kristian |
|
| Bra tips! | |
| Funkar kanonbra. Rekommenderas varmt till de med lite tung högerfot och amputerat vänsterben. | |
|
Det börjar ju dyka upp flera liknande företeelser. I Göteborgs-Posten igår samt på radion (Ekot) i helgen var ett inslag om polisvarning.com, som tydligen till skillnad från laserlistan tar betalt, en 300 kr/år. Nån som har testat? |
|
|
Jag har varit med på laser listan men blev borttagen nyligen. Jag blev irriterad på alla idioter som inte kunde hålla sig till reglerna, de skrev till varandra o lämnade massa onödig info. Tills slut kunde jag inte låta bli att anmärka på det, då blev jag bortplockad.... Vet ännu ej varför....:-( Tydligen så sakall www.polisvarning vara bättre, skall kolla upp detta. välstämd tretummare med F1 ambitioner |
|
| Tycker det funkat bra i gbg med vissa undantag av idioter som inte fattar reglerna. | |
|
nu skall den funka igjen... Har vist varit nere en lång tid men igår fick jag sms ifrån laserlistan att man var tvungna och regga sig på nytt. Har redan fått min första laservarning idag:-) Gött att åka BMW |
|
| Använder själv sedan ett halvår både laserlistan och polisvarning, nyttigt med små pip från mobilen när man är ute och kör och kanske inte håller stenkoll på mätaren. Har dessutom "räddat" mig tre gånger. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.