|
|
|
|---|---|
|
Alltså fälgen i fråga i 20 elr 21 tums storlek sökes till min E61 530D Länk Nån som har såna till salu får gärna hojta till elr vet bra ställe man kan beställa ifrån. Sjukt fina enligt min mening. Vilken et borde man gå på?? Nybliven Bmw ägare som vill ha vintern undanstökad så fort som möjligt :) | |
| Supertrevlig fälg! Hoppas du hittar. Rapportera gärna här isåfall. Gillas skarpt på 5serien den modellen. | |
|
Är inte det där en X5 eller E65fälg? Leta på ebay.de eller co.uk alternativt hos BMW, medlemmar i CS har 20% på träffen på torsdag i Solna t ex. Mvh Asken |
|
| Länk | |
|
Nån som vet vilken ET man ska gå på? Fram är det 9x21 med ET 22 som enda alternativet men bak går det att välja antingen et25 elr et32 och då är det 10x21 som gäller där. Hoppas nån vet!! Någon som beställt från alloywheels, får ett rätt seriöst intryck utav dom iaf. Vet nån ca pris på frakt från England? Testade lägga upp varorna i korgen och valde shipping till Sverige så står de bara 0£ i frakt. Dom kanske bjuder på den ;) |
|
| Jag lovar att du kan köpa dem på vilken som helst BMW-handlare... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.