|
|
|
|---|---|
|
Hejsan. Jag har en 530 2008 import som saknar knapparna till stolsvärme. Jag har värmemattorna i stolarna, upptäckte detta nyss då jag skulle installera ett Waeco kit. Kablen från mattan går till en gul box under stolen. Vad behövs för att få igång orginal stolsvärmen? Knappar så klart, behövs det kodas också? | |
|
Har samma fråga. Har du löst detta och i så fall hur gjorde du? Vore trevligt med värme nu i vinter! |
|
| En enklare kodning och switch konsolen för värmen, rätt installation såklart också. | |
|
Du skulle inte kunna gå in mer på hur? Vad kopplar jag in knapparna till osv? Om jag förstår det så har alla bmw med skinnstolar fördragen värme i stolen. Det jag behöver hjälp med är då föröjande: Är stolen värme kopplad till någon sockel eller liknande under sätet? Om så är fallet. Vart går dessa kablar? Om dom går till mittkonsolen så är det i princip bara köpa begangnade klappar på skroten och koppla in? Hur gick ni till väga när ni gjorde detta? Winter is coming! :) Tack på förhand |
|
| Jag hade en 06'a e61 med skinn, den hade inte fördraget värmeslingor i dynorna.. är du 100 du har det? Det är bland annat de tjockare kablarna med breda stift i den gula kontakten under stolen.. | |
| Jag får kolla upp detta närmare! | |
| Kolla BMW WDS | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.