|
|
|
|---|---|
|
nån som varit med om detta och har en aning om vad det är som är fel?? munken | |
|
HUr slår du på och av värmen i speglarna? Det trodde jag sköttes automatiskt, baserat på utetemp. Så vitt jag vet har jag inte någon knapp för det i min E36 cabrio med elvärmda speglar. /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
| Någon som har lekt elektriker kanske? | |
| Uppvärmning till speglar sätts igång genom bakruteuppvärmning knappen, finns inte på alla e36modeller. | |
|
@Tomas_e36: Då kan man ju säga att min cab har den funktionen då hardtoppen inte är på - dvs jag styr värmen i backspeglarna med knappen för bakrutevärme. Är det verkligen så att värmen i backspegalrna av/på är slavkopplad till bakrutevärmens av/på? Och på min e46a är ju bakrutevärmen automatisk så det innebär ju indirekt att även backspeglarnas värme är det. Jag trodde knappen för bakrutevärme endast spelade roll då jag har hardtoppen på i cabrion. /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
|
Hur snabbt blir speglarna varma? Är det styrt av utetempen? Jag slog på bakrutevärmen i cabrion med tygsuffletten men kände ingen värma i speglarna efter 5 minuters körning. /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.