|
|
|
|---|---|
|
Länk Någon erfarenhet av firman? | |
|
Har varit för att titta på bilen i Vellinge. Samtliga BMW modeller var i mycket bra skick. Tydligen mäklar de enbart fina bilar med bra historik. Tyvärr såldes den framför näsan på mig under julhelgen.. De berättade att de skulle få in en till under den närmsta tiden, vilket jag ser fram emot :) Alltid kul att jämföra.. Fick inte mer info kring den men håller koll på deras sida.. Enligt mig är detta redan en klassiker!! |
|
|
Hej på dig Zip ! Denna bil har jag köpt :) längtar våren nu:) Bilen är i Mint Kondition. Väldigt unik Detta är en kompis farsa gamla bil som är köpte utav han ny på Bmw i Norrköping för 890 000 :- tusen. 2007. Han hade den tills 2013,06,20 såldes då för 360 000 tusen. Har lagt nu Eisenmann sport system :) |
|
|
Grattis! Kul med v10 till våren;) |
|
|
Det såg jätte fräsch ut för att ha rullat 10.000mil+ Väldigt fin, grattis! |
|
|
Grattis, den ser fin ut :) Vad är det unika med bilen? |
|
| Förstår inte heller vad de unika är? | |
|
Jag är också nyfiken på det som är unik... BMW M-POWER |
|
| Undrar också :) | |
| Kanske unik hans ögon... | |
|
Congratulations Lenovo! Will we see you at any of the coming meetings ....when this damn snow disappears...? Very nice M5, the M6 wheels in my eyes look fantastic on this car. Although I have a black pne - I actually prefer the darker greys as they show of the contours in the body work much more than the darker colours do. Again congrats & lets hope the Winter doesn't drag on for too long! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.