|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har fått tag på en BMW535D F11 2011 i Tyskland med enormt med option bland annat Rear entertainment system professional! Problemet är att jag kan inte spela upp dvd från framsystemet till bakre skärmarna, jag får upp menyer å kan ändra kapitel pausa mm men får ingen bild.Ska det vara så bara för det finns en bakre dvd spelare? Tv-program visas perfekt som jag vill och även navi, internet mm (dock får jag inte internet att funka alls här i Sverige men det är en annan fråga:) Är det någon som vet något knep? Jag har utrustning E-sys om programmering krävs men vet inte parametrarna Hjälp å råd önskas Mvh Ronny | |
|
Kan du inte välja bakre skärmar som output i idrive? /m Mina bilar: Länk |
|
| Nä jag har inte hittat någon sån inställning? Har däremot massa ingångar från bak | |
| DVD skivan sätter du in där bak i alla fall så är det för mig | |
| Ja wan det funkar men borde man inte kunna sätta en skiva fram å se den från alla 3 skärmar? | |
|
DVD bak är för bakskärmarna, fram får man använda DVD-växlaren för att kunna kolla på fram(iaf i F02 som jag känner till) eller på andra skärmen bak. Mvh Asken |
|
| Det konstiga är att jag kan styra pausa å byta kapitel på fram displayen ifrån vilken av skärmarna i bak jag vill och kan även starta dvd i fram från bakskärmarna där jag även kan se vilken skiva som ligger i fram respektive bakre spelare men får ingen bild men väljer jag tv, eller Navi kommer bilden samt om jag sätter i en skiva i bakre läsaren men frågan vad vitsen är att kunna starta främre läsaren om man inte får bild från den | |
| Jaha har inte testat detta | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.