|
|
|
|---|---|
|
Via en annan tråd Länk (tack anders_sjogren)så fick jag nys om detta supercoola program. "Test-O" Man kan väl kalla det ett insticksprogram till Ediabas. Loggar live-data till excelfil och kan vara grymt bra vid felsökning. Det man behöver är en fungerande INPA/EDIABAS installation och sen ladda ner programvaran här: phenoboy.kapsi.fi/testo Här kan man se en kille som kör på en e34: Så här kan en excelloggning se ut, jag valde bara några få mätpunkter: Länk Det här kan man ha nytta av! Mvh Ola Min bil: Länk | |
|
Glömde nedladdningslänken till programmet: Tror nästan alla DDE/DME finns med! Länk Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Tankar ner nu. :) Har även DIS på nedladdning. Hoppas man kan få den biten att funka utan att det ställer till INPA installationen för jäkla mycke.. :/ |
|
|
"Test-O" är superstabilt så det är lugnt. DIS oklart, men det borde inte krocka. Var tar du ner det? Piratbukten? Mvh Ola Min bil: Länk |
|
| Japp, från bukten. Men ja har inte hittat nån än som man inte behöver en INPA som ingår i samma nedladdning. :( | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.