|
|
|
|---|---|
|
Var ute och provkörde en 750Ld häromdan vilket var synnerligen trevligt. :) Men ett litet mysterium dök upp när jag öppnade baggageluckan. Längst in till vänster i baggageutrymmet var det en inbuktning som jag inte kunde klura ut vad det var. Säljaren hade heller inget riktigt svar på det men sa att alla långa sjuor hade den inbuktningen. Länk Lite bläddrande bland 750Ld annonser på mobile.de visade dock inte en enda bil som såg likadan ut. Nån som har nån aning om vad det är? | |
| Det är inte kylskåpet? Gissar bara.. | |
|
Kan det vara kylbox månntro. Fast sånt borde säljaren känna till. Länk |
|
|
De listar inte det iaf och det fanns inget bakom armstödet i baksätet, jag kollade. Länk |
|
|
Kylbox visar sig vara placerad bakom mittarmstödet, så klart. Annan utrustning kallad utökad baksätesventilation finns, kan detvaranågot som göms innanför kåpan till vänster. Standardgolvmatta i skuffen har urtag för det efterfrågade hemliga rummet. Försökte med bygg din BMW men blev inte klokare- Du får kolla med Peter på Anabil i Uddevalla, han brukar ha bra reda på grejorna. |
|
|
Har varit ut å tittat på min med ser inte vad de kan vara, Länk |
|
|
Det är S4NFA utökad baksätesklimatisering som gör att boxen sitter där, det finns fyra olika golvmattor till F02 som länken visar Länk Här en 760Li med S4NFA Länk F03 760 LI High Security har ännu mindre bagageutrymme Länk med klädseln på plats Länk Mvh Stephan |
|
|
Tack! Då var det mysteriet löst! Då vet man vilken option man ska undvika om man vill ha vettigt baggage. Å andra sidan om kollar man efter en bil med skibag så lär väl inte den kunna ha S4NFA? |
|
|
Det går inte att kombinera S4NFA och S464A (skisack) enligt prislistan från 9/09. S4NFA går inte att få till F01. S4NFA bör vara rätt ovanligt i och med att av 500st 760 LI F01 LCI har 229st utrustningen. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.