|
|
|
|---|---|
|
Hej, vad vet vi om denna bil? Länk Låga mil med tanke på (9) ägare registrerade på 7 år. | |
|
Model description: M5 Market: Europa Type: NB91 E-Code: E60 (M5) Chassis: Limousine Steering: links Doors: 4 Engine: S85B50 - 5,00l (373kW) Drive: Heckantrieb Transmission: manuell Body Color: Interlagos Blau Metallic (A30) Upholstery: Leder Merino/schwarz (LKSW) Production date: 14.06.2007 Assembled in: Dingolfing Code Serienausstattung Standard Equipment S302A Alarmanlage Alarm system S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S442A Getränkehalter Cup holder S459A Sitzverstellung elektrisch mit Memory Seat adjuster, electric, with memory S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S522A Xenon-Licht Xenon Light S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S540A Geschwindigkeitsregelung Cruise control S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S563A Lichtpaket Light package S775A Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite S851A Sprachversion deutsch Language version German S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S261A Seitenairbag für Fondpassagiere Side airbags for rear passengers S322A Komfortzugang Comfort access S323A Soft-Close-Automatik Türen Soft-Close-Automatic doors S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S465A Durchladesystem Through-loading system S470A Isofix-System Isofix-System S496A Sitzheizung hinten Seat heating, rear S4MAA M Multifunktionssitz S4MFA Aktive Lehnenbreitenverstellung Active backrest width adjustment S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S524A Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights S5ACA Fernlichtassistent High-beam assistant S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S610A Head-Up Display Head-up display S644A Vorbereitung Handy m. Bluetooth Preparation f mobile phone w Bluetooth S672A CD-Wechsler 6-fach CD changer for 6 CDs S677A HiFi System Professional DSP HiFi System Professional DSP S698A Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD S6FLA USB-/Audio-Schnittstelle USB/Audio interface S737A Interieurleisten Alu Shadow, gebürstet Interior mouldings, Alu Shadow, brushed S850A Zusätzl. Tankfüllung Export Additional Export tank filling S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S877A Entfall Überkreuzbedienung Delete cross-pattern operation S885A Bordliteratur schwedisch On-board vehicle literature Swedish S8S8A Länderspezifische Navi Zusteuerung Country-specific nav. system supply S8SAA Freischaltung Navigation länderspez. Navigation access request,country-spec. S8SPA Steuerung COP Control unit COP |
|
| Fixade länken åt dig: Länk | |
| Förvånades också över antalet ägare med tanke på milen men om det stämmer och bilen är fin måste det vara helt rätt pris. En nästan ny best under 300 måste vara ett bra köp om den är välskött med tanke på att många håller på att ha rullat +10 000 mil och ex. antal ägare. Kan ju vara en bil som rullat in/ut ur firma. Skulle ha gjort det själv om jag inte ägt en redan sedan i våras. Den har hållit mig glad hela säsongen men känns trist att det är dags att ställa av den för vintern. | |
|
Galet mycket bil för pengarna det håller jag verkligen med om! Lite tråkig färgkomb kan jag tycka men vettigt utrustad, undantag att den saknar taklucka. Jag har sett många prestanda bilar med ett flertal ägare på sig utan att det behöver vara något konstigt. Men det är ju såklart roligare om det står en 1:a på reg beviset;) Någon som har sett bilen? |
|
|
I see a very strange hand mark on the back seat in picture 7.... Nice car though, really low mileage, must be one of the lowest mileage E60 M5's around, can't imagine many with lower even on Mobile.de |
|
|
the one on Mobile is actually more expensive than the Swedish one above. 39,999€...or around 366,000kr. Significantly more. |
|
|
Jag vet inte om det kommer fungera att klistra in, men såhär ser en Carfax ut på den; 2014-10-01 Inga lån rapporterade 2014-09-23 Fordonet är anmält för avställning för trafik i Sverige. Fordon redovisas som försäkrad med tillfällig försäkring som ägs av återförsäljaren. 2014-09-19 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av återförsäljare. 2014-09-12 Fordonet är anmält för påställning för i trafik i Sverige. 2014-03-30 Fordonet är anmält för avställning för trafik i Sverige. 2013-12-12 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av företag. Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av privatperson. Fordonet är anmält för påställning för i trafik i Sverige. 2013-12-03 35 042 Fordonet besiktat. 2013-10-10 Fordonet är anmält för avställning för trafik i Sverige. 2013-09-06 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av privatperson. 2012-04-27 25 786 Fordonet besiktat av Bilprovningen i Stockholm-Gärdet, Sverige. Ordinarie kontrollbesiktning genomförd. Godkänd besiktning. 2011-11-23 23 570 Fordon bjuds ut till försäljning. 2011-11-23 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av privatperson. Fordonet är anmält för påställning för i trafik i Sverige. 2011-11-01 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av återförsäljare. 2011-10-31 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av återförsäljare. Fordonet är anmält för avställning för trafik i Sverige. Fordon redovisas som försäkrad med tillfällig försäkring som ägs av återförsäljaren. 2009-02-18 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av privatperson. 2008-11-06 I trafik första gången i Sverige. 2008-03-03 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av företag. 2007-06-19 Fordon förregistrerat i Sverige med registreringsnummer AYB292. 2007-06 Fordon tillverkad i Dingolfing, Tyskland |
|
|
Hittade förra ägaren på Garaget.org Länk |
|
| "Bara köras på fina vinterdagar,ställes av under sommaren!" | |
|
Granathen: Jag bor bara 500 m ifrån handlaren. Är själv inte intresserad av bilen men tillräckligt nyfiken för att stanna till och slå ett getöga. Inget med bilens skick tyder på att den har gått mer än de angivna. Skicket på förarsätets skinnklädsel ser ut att motsvara milen. Inga dörruppslag och tittar man längs bilens sida i släpljus ser plåten fin ut. Inga stänkskydd så trösklarna närmast bakom framhjulen ser matta ut. 10-talet stenskott på motorhuven som är ifyllda med lackstift. Jag tror bilen är maskintvättad (observera tror) då taket var relativt repigt. Säkert polerbart. Däcken har 5-6 mm kvar där bakdäcken var aningen bättre. Släng på en omgång Hartge Classic 21" och denna bil blir skitsnygg. För Er som vill ha ett lågmilat sv-sålt exemplar så måste detta vara ett bra tillfälle :-) |
|
|
Vad snällt av dig Leif, kanon bra med beskrivning med tanke på avståndet till handlaren. Jag och säljaren Thomas var inte riktigt överens, det skiljer några kronor i mellanpris mellan min inbytesbil och M5:an. Lite tråkigt då jag tror det blir svårt att sälja den när väl snön har lagt sig så dom borde nappat på mitt bud. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.