|
|
|
|---|---|
|
Hej! Hittat en BMW 525XD i Tyskland med följande utr E60 sedan 525XD Fyrhjulsdriven (Xdrive) 8500 mil Automat Facelift (nya iDrive) Metallic lack Edition exclusiv Comfortstolar Skinnklädsel (exclusiv Nappa) Rökarpaket Belysningspaket Navi Professional CD-växlare Dragkrok SoV däck + seriemässig utr Det skall vara bra skick enligt säljaren! Vad är rimligt pris? M-Power The Ultimate Driving Machine! | |
|
Referensobjekt i Sverige med i princip identisk spec: Länk Subtrahera prut och importkostnader. Eller syftar du på bilen länken? Bilpriser säger: Länk |
|
|
intressant. Nej inte den utan liknande i så fall. Bilen har min kusin i Munchen tittat på och jag ringde till försäljaren. Är det inte högt pris 219 tkr? I Tyskland begär de 20t euro Vad tycks? M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
|
Ok, lustigt att de har i princip identisk spec. 20000*9,13 = 182600kr + importkostnader = ? Bilpriser säger att en sådan bil i Sverige är värd 183 600 - 194 900 kr privat. Ditt val :) |
|
|
det tycker jag också. BMW kanske producerar många bilar med likartade utr. Hursomhelst. Vad kostar det att importera en sådan bil? Blir lönsam överhuvudtaget? M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
| Teknikens värld har en steg för steg-guide med kostnader och lite vad man ska tänka på vid import. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.