|
|
|
|---|---|
bulldog11 |
Hej, undrar om någon kan rekommendera en bra lackerare som inte är svindyr? Jag bor i Stockholm. tack på förhand |
bulldog11 |
Snälla hjälp mig att hitta en billig och bra lackerare! |
|
Om du har lite tålamod kommer nog svaren. Vet inte om dom jag känner till är billiga men jag kan garantera att dom är bra. Bellevue bil i Järfälla har jag fina erfarenheter av. Blombergs bil på lidingö talar många gott om på forumet. Använd sök inlägg funktionen uppe till höger för mer info. Asken |
|
bulldog11 |
Tack för svaret! Har Du möjligen adress eller telefonnummer dit? m v h Peter |
|
Nej prova www.gulasidorna.se eller 118118 nummerupplysningen. Enklast blir nog om du åker förbi och visar upp det du tänkt lacka om tor inte de lämnar telefon på tfn. Mvh Asken |
|
|
Var det en rebus Asken? Menar du att Tor aldrig lämnar ifrån sig telefonen, rätt eller fel? :) -------------------------------------------- Länk |
|
|
Anders S:... 318tds -95 nästa för dig.... Jag TROR inte att dom lämnar pris per telefon var det det skulle stå. Pratade i telefon med en kund samtidigt. Asken |
|
|
Du måste ha pratat med Tor, om telefoner alltså? :) 2 saker samtidigt klarar vi inte av säger min sambo... (hon har ALLTID rätt!) -------------------------------------------- Länk |
|
bulldog11 |
Kanske flera tips? Ringde till Blombergs Bil med dom verkar vara svindyra. 25000 för att lacka om hela bilen. |
bulldog11 |
Tack för tipset! Ska ringa dit imorgon. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.