|
|
|
|---|---|
|
Hej Går i tankarna att sälja min ögonsten pga flyttat till mindre stad där bil inte används lika mycket. Trist, men har fått inse fakta. Men har svårt att sätta en vettig värdering på bilen pga att jag inte kan hitta en liknande 335 med lika mycket utrustning. Är tyvärr inte så duktig på bilar som många på denna sida är, men är nog minst lika svag för BMW :-) Hursom, jag har en röd 335- touring 2009(kan räknas som 2010). Lite ur specen: - Just nu 6.800mil - BMW Performance avgassystem! - Ind. audio system= BMW:s största stereo m hårddisk,16 högtalare,2 basar i sätena m.m. - Parkeringsvarnare- både fram och bak( verkar vara ovanligt) - Automat - Helläder ( Sportstolar med elinställning) - Navigering - Paddlar - M- paket - Vinterdäck och aluminiumfälg Skriver hela specen nedan, men är nyfiken va kunna ungefär begära i pris? Funderar också köra till BMW och fråga runt lite, men inbillar mig att det sitter mycket kunnigt folk här som har mycket bra att säga. Samt kanske t.o.m vet om någon kan vara intresserad ? Vad tror ni om pris? se spec nedan Tack för all hjälp Med vänlig hälsning Mathias Specifikation: Selection of COP relevant vehicles CO2 package Brake Energy Regeneration Automatic transmission Extra package, EU-specific Tire with run-flat functionality BMW alloy wheel, M spider spoke 193 Lug bolt retainer Alarm system M Sports package Roof railing Warning triangle and first aid kit Interior mirror with automatic-dip Seat adjuster, electric, with memory Isofix-System Sports seat Storage compartment package Seat heating driver/passenger Armrest front, retractable Int. mouldings aluminium glacier-silver Headlight cleaning system Park Distance Control (PDC) Rain sensor Xenon Light Automatic air conditioning Cruise control with brake function High-beam assistant Navigation system Professional Area-Code 2 for DVD M Sports suspension M Aerodynamics package Individual audio system High gloss shadow line Individual sunshade glazing Headlining anthracite Package Comfort M Leathr. wheel+shift paddle+multifunc. Cold-climate version Additional Export tank filling Language version English Retailer Directory Europe Delete cross-pattern operation On-board vehicle literature Swedish Control unit COP | |
| När är den tillverkad? | |
| Tror första reg. datum är 2009 i oktober, men vissa "bilsidor/värderingsidor" skriver 2010, men tror det är mest rätt att säga 2009. | |
| Kring 220´ skulle jag säga | |
|
Beror ju mycket på skicket förstås men spontant är jag ganska nära WGN. Jag skulle nog lagt ut den för 229K men vara beredd att pruta ner till 210K /DJ |
|
|
Tack så mycket. Låter rimligt. Den är i fint skick, o helt underbar att köra, så tar emot o sälja den, men får tyvärr bli så. Kanske lägger ut den här också. Tack för svaren//Mathias |
|
| Mathias om den är producerad efter september är det nästa års modellår på bilen. Dvs. i ditt fall en MY = Make year 2010 men producerad 2009.10.XX. Det är bara positivt för dig :-) | |
|
Hej Mathias, Du har Powerpost. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.