AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
4.364

Supersprint race bmw m3 e92

Bi
229
Biderman
BMW M2 LCI -18
BMW 520d -15
Hej!

Är sugen att köpa supersprint race helsystem utan kattar.

Någon som har hört det live, låter det mkt? Går det att åka långt utan det blir jobbigt??
Köpt till 100 cells kattar, så tar du ditt miljöansvar, slipper felmeddelanden och får ner ljudnivån så du kan leva med bilen dagligen och samtidigt slipper skämmas.
Jag har hört raceversionen med kattar och även det låter lite väl mycket. Dock ingen erfarenhet om ljudet inne i kupen.
Pe
60
Peo.K
M4 G82 2022 6MT Tracktool
Jag hade Supersprint race utan kattar och det låter mycket när motorn går på kallstart den första minuten sen tystnar det rejält. Jag fick inga felkoder eller lampor på min -11. Jag rekomenderar SS racesystem med x pipe utan kat för bästa ljudupplevelse!
Bi
229
Biderman
BMW M2 LCI -18
BMW 520d -15
Det ska väl inte bli ngr felkoder? de är utag för lamda. Låter det alltså så in i helv?!
Det finns ett komplett system på blocket as we speak
Bi
229
Biderman
BMW M2 LCI -18
BMW 520d -15
Mm jag vet, är lite osäker på hur det kommer låta :)
Kör!

Kommer bli brutalt!
co
87
coffew
320D x-Drive M-sport F31 -18
Jag har supersprint race på min M3a dock catback, mycket bra ljud och låter lagom enligt mig,
Bi
229
Biderman
BMW M2 LCI -18
BMW 520d -15
Ja låter det för mycket så får man väl sälja!

Visa användare
24
buuhuu
M3 E92 med ESStuning vt2-625
Full decat avgassystem
Det kommer låta högt, mycket högt!
Jag har förvisso byggt ett eget kattlöst avgas det låter helt extremt. Kolla här Länk
Gopro'n klarar inte av ljudupptaget.. Fruktansvärt högt men väldigt coolt :)
Bi
229
Biderman
BMW M2 LCI -18
BMW 520d -15
Jag tyckte det lät jävligt bra, men svårt att uppfatta hur högt det låter. Blir det inga felmeddelande när katten är borta?

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.