|
|
|
|---|---|
|
Tjenis på er experter Vad tror ni är ett lämpligt utpris på min bil. All info på bilen finns under frilansare (Jockes 740) Har idag gått 17500 mil. Tänk på att 20" fälgarna är köpta för 2 månader sen ca ( nypris drygt 60.000:- med däck ) I pengar är det nerlagt drygt 110.000:- det senaste 7-8 mån på bilen i div tillbehör. Suget efter E39 M5 börjar bli stort, mycket stort..... /Bimmerman Länk Sponsorer Phatmobil Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt | |
|
Något pris kan jag inte säga men av de 110.000 kr du lagt på tillbehör tror jag tyvärr inte att du kan räkna med att få tillbaka särskilt mycket. mvh Berg Den är inte lång men den är smal...... |
|
|
Plocka av alla delar som du köpt och sälj den standard istället. Jag tror du tjänar på att sälja tillbehören separat! Om du inte hittar en köpare som är villig att betala vill säga :) Du har ju blivit lite "B" kändis i bmw kretsar och det finns säkert ngn som trånar efter din bil som den står, det gäller ju bara att få dem att tömma fickorna och panta frugan :) /Per |
|
|
Skulle tro att ett utgångspris över 150.000:- blir svårt att motivera, tyvärr. Men visst är det en tjusig vagn! ____________________________________________ The less you know, the more you believe. Bono |
|
|
Det var då fan vad alla ska köpa e39 m5or :) Som zodiaken säger, det blir svårt att få ut många kronor av de 110 du har lagt ut. |
|
|
Jag tror att du tjänar på att sälja alla tillbehören separat helt klart. Utan tillbehör skulle jag tro att bilen är värd 110-150' (stort spann jag vet, men det är en bil som är svårvärderad med tycker jag) Lycka till! M5 e39 är säkert inte FEL! /Simon |
|
|
Jag tänkte om jag får 160-165 med fälgarna så är jag nöjd iom att jag kan få M5:an lite billigare. Är det orealistiskt? Det är vid en snabb affär vill säga. Annars har jag tänkt att begära 179-189.000:- . /Bimmerman Länk Sponsorer Phatmobil Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
|
Just det.....att sälja delarna separat är inte intressant för mej. Möjligtvis fälgarna då. /Bimmerman Länk Sponsorer Phatmobil Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
|
160-165 med fälgarna! Fyndpris! Jag skulle köpa bilen av dig direkt om jag hade pengarna! Men det har man ju aldrig.. Bug _______________________________________________ Länk |
|
|
Jag har satt ut den på börsen med ett pris på 167.000:-, får se vad som händer. Jag kommer att fösöka ett litet tag sen skiter jag i det för egentligen är jag dum i huvudet som säljer den för dom pengarna. Med tanke på vad jag lagt ut det senaste 7-8 månaderna. Orsaken till att jag säljer är för att i härom dan så vaknade jag och bara kände att jag vill ha en M5 E39. Så det här är egentligen bara en impulsgrej....de dummaste affärerna man kan göra....men men, vill man ha nåt så.......... /Bimmerman Länk Sponsorer Phatmobil Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
|
Hej!! LYCKA TILL MED FÖRSÄLJININGEN ALLA HAR INTE RÅD ATT KÖPA EN BIL FÖR CA 350-400000:- FÖRSÖK OCH HITTA EN RIMLIG MELLANPRIS CA 150000:- DÅ KAN DU GÖRA EN BRA AFFÄR. LYCKA TILL.............. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.