|
|
|
|---|---|
|
Vad tycker panelen om denna? "Kina-däck" och tråkiga fälgar, tyvärr. Länk | |
| Tillsätt bara en hårfrisörska så är det ett komplett ekipage. | |
|
Z3 ska ha 6 cyl motor, så e det bara :) Färgen på inredningen hör till det fulare jag sett, sjunker 10 000 bara där. Får du den för 45 papp, så köp den till frun, om nu hon står ut med den! |
|
| Däck är förbrukningsvara, fälgar likaså. Gillar man inte fälgarna/däcken så kan man pruta. Sedan efter köp så säljer man de o köper "det man vill ha". Inredningen är snygg, avsaknaden av 6-cylindrig motor är ett minus. Priset har jag ingen koll på, men hardtopen gissar jag att han "får skicka med om han ska få bilen såld", 6000 extra för en hardtop låter dyrt. | |
| Fantastiska kommentarer, sitter med ett leende på läpparna och läser. | |
| Är man bara tillräckligt trygg i sin manlighet klarar man av att både köpa och köra en Z3 med fyrcylindrig motor. Gillar du den så pruta o köp, fälg och däck är lätt att byta. | |
|
Z3:an finns med 140hk 1.9-liters motor också. Bra alternativ till en 6-cylindrig. |
|
|
James Bond var tillräckligt trygg i sin manlighet för att köra Z3 med 4a:). 5ägare sedan importen 2006 och den senaste sedan sep-2014 gör att den faller för min del. Leta upp en annan är mitt tips. Mvh Stephan |
|
|
Trygg i sin kvinnlighet menar ni förstås;) |
|
| Jag tycker det är en kul bil, även med fyra burkar. Kom inte åt ägarhistoriken eftersom jag inte fick webbsidan att fungera - tack för det Stephan! | |
| Salesman: Alla har vi en X-kromosom, vare sig vi vill det eller inte ;-) | |
| Ja, och den tar man fram ibland, men inte när de gäller bilar! ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.