|
|
|
|---|---|
|
Hej, tänkte ev annonsera ut min bil och vill gärna få er åsikt kring en prisbild. Det är som rubriken lyder en Bmw 316i årsm 1999 med original M-paket. Färgen är silver (ljusgrå) och med en mätarställning på 24500mil. Bilen är importerad enligt tidigare ägare så var det någon som arbetat på Bmw. De anställda fick ett erbjudande att köpa 316i med M-paket till förmånligt pris. (liten kort historia) Jag har servat bilen nyligen och den är besiktigad Aug 2014. Acc (fungerande), halvskinn , business cd, fjärrlås, 2 nycklar, rullgardin för bakruta, Back sensorer dock är det en eller flera sensorer som är ur funktion då det piper konstant ett par sek när man ska backa. Sommardäck på 18" original M och vinterdäck på original 16" Utöver det går den fint maskinellt. Negativt är rost som finns 3 bubblor på baklucka ca5x5 styck och vid vänster bakskärm, nedre vänster bakdörr och samma på höger bakdörr, dessa är inte så värst men bubblor syns. Blev en del info. Tacksam för svar. | |
| 20-25k kanske. 316i är väl inte den populäraste modellen tyvärr. | |
| Hade själv tänkt något i den prisklassen. Men vill helst ligga på ett pris som ger känslan att det är rätt pris och utan storprutare, vad är rimligt 23? | |
|
Antar att det är denna Länk Ser fin ut för sin ålder och m-pkt höjer både utseendet och värdet. Att du bara ägt den en knapp månad är dock ingen värdehöjare och rost är tyvärr en sjuka på E46, Är den inte alltför rostig så tror jag på ett rimligt slut pris kring 19-20'. Lycka till med försäljningen! --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Håller med om att det är ett upplyft med M-paket. Tack! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.