|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Ser inget annat alternativ än Länk | |
| Men vadå...Hans 911 Targa 4S kan ju ha defekt 4-hjulsdrift o det var därför han skrev att den var bakhjulsdriven :))))) ? | |
|
Garry01: många tvivlar på ditt uppsåt just nu och till viss del kan jag förstå dem, dock kan det ju vara så enkelt att du inte har någon direkt vana av bankörning. Skall du köpa en BMW som är anpassad för bana så är det bakhjulsdrivna bilar som gäller, M3/M4, 1M mfl. Klart att andra bilar kan funka också men då börjar man gärna modifiera litegrann. Hos Porsche är det mest lämpliga en GT3a (bakhjulsdrift). Vill du köra 4wd så kanske Audi kan vara intressant? R8? RS3/RS4? Tänk också på att vikten är bland det allra viktigaste när du kör bana, låg vikt gör extremt mycket för hur bilen uppför sig och stora dyra bilar tenderar att vara tunga. Inga problem på Autobahn men på banan märks det. /DJ |
|
|
Obivious ett troll men kul tråd. :) Mitt val: ferrari 360 challenge stradale :) |
|
| Fiat Panda 4*4? | |
|
Varför inte fundera på en begagnad Nissan GT-R Nismo? Eller en ny GT-R Black Edition? Kanske lite för "digital" att köra, men ändå sjukt kul och brutal bil. Men det kanske måste vara Bmw?! Fingerspitzgefühl. |
|
|
Nissan GT-R är väl ett utmärkt val. Uppfyller ju kravet på 4X4 också :) Mvh Johan |
|
| Troll, vet man inte ens om att man har 4wd Porsche.... | |
|
Helt plötsligt försvann TS. Oväntat... ------- //Lövet |
|
|
Klart han försvann han hade ju redan en 4wd han kunde använda på bana han visste bara inte om det förrän nu:-) |
|
|
Tror snarare att mamma drog ur sladden ur datorn för honom ------- //Lövet |
|
|
Om du inte är ett troll, så är en 360 Stradale alla dagar i veckan hade jag valt är mitt tips.. Så har du ca 400.000:- över till däck och service.. |
|
|
Kostar inte en 360 CS ca 900 k ? Alltså lämnar det inte 400 k ...;) |
|
| Hahaha roligaste AP tråden på länge. | |
|
Tycker trådskaparen kan gå också köpa en scott aspect 650 -13. Eftersom hen troligtvist inte heller har ett körkort som mig. En underbar cykel funkar i vardagen och den har set lilla sportiga, bara att sätta lägger i SPORT +så blor föraren mer alert, dämparna styvas till och du har en rolig cykel för bana på helgerna. Resterande miljoner kan du sänka iväg till något vettigt;) Ha en bra kväll :) Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.