|
|
|
|---|---|
|
Det hela började med att bilen E60 530ia N52 2006 läckte lite olja från oljetråget lämnade in bilen fick oljetrågspackningen bytt mekanikern hade knäckt vevhusventiltionens ena rör men bytte ut den till en ny , när jag skulle hmtailen så statade jag den så fick jag upp meddelandet på i driven Increased battery dischaarge startade om bilen så försvann medeladet , körde bilen i två dagar utan problem 3 dagen jag skall köra till jobb var bilen ten död ! startade bien med booster , försökte ladda upp batteriet som är bmw original 2 år gammal utan resultat batteriet är sten dött, skaffade en annan batteri får upp samma meddelande Increased battery dischaarge bytte IBS kabeln utan resultat , bilen verkar gå i sleep mode lampan på automatlådan släcks efter 16 min . inga felkoder heller med Autocom , har någon ide vad det kan röra sig om ? | |
| Bytte batteriet till ett 105 amper ok koda in det nu har jag inga felmeddelande men när jag stiger ur bilen och tar på dörren får jag en stött varje gång ? | |
| Det är för att du är statisk. | |
| är det inte för att de är tjuv ström | |
| Nä det har jag svårt att tro. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.