AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.493

Info om denna E46 M3 Cabriolet - 2002 i Eslöv?

Ma
171
Mats99
XC90 FE - 16
Caddy Carrera Cup - 08
Hej,

Har sneglat på denna XUG855 nu ett tag och undrar om hardtop är förberett på alla cabbar? Tycker en cab med hardtop har mycket fina linjer.
Den är lite snålt utrustad men den har manuell som jag har som mycket starkt önskemål.
Annan info om bilen tas tacksamt emot

Länk

Be
1.778
Beolab
M3 SMG II Individual -04
413hk / 440Nm @ 8800rpm
Köhler Racing
VAC Motorsport

E91 M-Sport -08
Schrick 12,5mm lyft
206 hk @ 7300 rpm
Säkert ett bra köp.

137.000:- är det mkt bil för pengarna om den är frisk i övrigt..

Hur många ägare har den hat sedan importen ?
Ma
171
Mats99
XC90 FE - 16
Caddy Carrera Cup - 08
6 ägare sedan import, är väl inte så farligt.
Dock så sitter "asien" däck på runt om. Känns om man snålar in på däck så kanske man snålar på andra saker också?

Ingen som vet hur det är med hardtop förberedelse?

Om jag inte missminner mig så är samtliga 330 och M3or hardtopförberedda

Denna är det definitivt:
Länk
Hardtopförberedelse är ett tillval både på M3 och 330Ci. Kod S380 är det man ska kolla efter.

Utrustning till M3 Länk

Gällande 330Ci/6 Cabrio LHD Europamodell har 2977st av totalt 4104st byggda hardtopförberedelse.

Som vanligt ljuger/saknar ägaren koll på utrustningen. "all utrustning förutom navin"?? Ägaren skriver en massa dravel i övrigt med. Jag får inte något vidare intryck av annonsen och hade bara ringt om det inte fanns andra alternativ.

Mvh Stephan
Ma
171
Mats99
XC90 FE - 16
Caddy Carrera Cup - 08
Tack för infon, hardtop känns ju som ett stort plus på en cabriolet vilket fall som helst.
Snålt utrustad vet jag att den är men att hitta en manuell är inte det lättaste.
Kan tänka mig en coupe också men utan SMG vill jag att den skall vara samt mee original 19". Inte något eftermonterat med billiga asiendäck.
M3 skall vara M3

Den har varit till salu hela sommaren och fortfarande kvar, jag bor 75 mil från honom annars hade jag åkt och kikat på den så klart

Om du bara tänkt ha den som "sommarbil" så vill du INTE ha med en hardtop. Du kommer aldrig använda den, den kommer bara vara i vägen. Hade du tänkt att köra den året runt så är det en annan sak. Jag fick med hardtop till min ena cab, enda nyttan jag har av den är: förvaringsproblem.
Ma
171
Mats99
XC90 FE - 16
Caddy Carrera Cup - 08
Vill redan nu be om ursäkt med andra ord, jag kommer köra med bilen året runt.
En M bil skall ju användas.
Tips emottages gärna.
Be
1.778
Beolab
M3 SMG II Individual -04
413hk / 440Nm @ 8800rpm
Köhler Racing
VAC Motorsport

E91 M-Sport -08
Schrick 12,5mm lyft
206 hk @ 7300 rpm
Det ökar bara värdet på de fina M3:or som dom finns idag, när de andra börjar förfalla som vinterbilar, alt stylingobjekt från Dan Mobility =)
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
....eller trimmade? ;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.