AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
427

trim

LjudFreak
finns dä nåt billit trim till en 535:a som ökar nåra hästar...mvh//Danne
du kan ju börja med direkt airluft filter
Chip,Extraktor genrör annat avgassystem
Trim kam
ger typ kanske 35HK men
om du ska ha mer så får du börja porta och planatoppen lite

Dom 3 B:en---------------
-Bemmer,Brännvin,Brudar-
----M-Power------------
Garett the best a man can get
DC-Hub The-Raven.dns2go.com
WebCam: The-Raven.dns2go.com
FtpServerThe-Raven.dns2go.com
The RavenRacing--
-----------///M
LjudFreak
tja niclas, ska snart plana toppen, kostar mej en hel pizza. fila insug osv. va kan ett extractorgrerör kosta då..mvh//Danne
Pe
4.290
Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
Visst finns det mycket att hämta i den gamla m30an...men hur stor peng har du tänkt lägga?

MVH
Pelle
bmwcs/SYD 4605
LjudFreak
tjenna pelle. vet inte riktigt hur mycke ja ska lägga ner på den, den ligger på 300 häst nu, tänkte typ få 50 till 100 häst mer om dä går, för en billig peng.
mvh//Danne
Pe
4.290
Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
Vet du vad som är gjort på motorn?
Du kan lugnt räkna med att det inte lär hjälpa med något luftfilter/chip osv...då jag räknar det mer eller mindre som styling prylar. Utan om du ska ha upp en m30 b35 till 350hkr så kostar det skjortan...när jag räknade på en sugmotor på +350hkr landade jag runt 50-75k. Hör med henrik...och vad han lägger på sin e28 snurra!
Ett extracktor grenrör ligger på 3500-4000:-. Men satsa på att få tag i ett beg alpina/hargte/schnitzer i stället!

MVH
Pelle
bmwcs/SYD 4605
LjudFreak
tja pelle, vet du på ett ungefär hur mycke effekt dä ger om man planar toppen en aning, och fila insug o utblås..litte bonntrim ä dä ju över dä hela men ändå=)
men dä ä ett jävla gött drag i den nu, den gör 100 på ettan utan problem, nästan skrämmande tycker jag.
och ja har inte den blekaste aning om vad som är gjort mä motorn. men går gör han nå grymt.mvh//Danne
52
42
528jeppe
528i -86
Istället för extraktor kolla på effektboostern (om ni tror på den) jag tycker det låter konstigt.
Länk

Full gas bara.
LjudFreak
får se va dä blir, kanske bara planar toppen o dit mä ny packning och ventiltätningar, så får han va som han ä nu, går tillräcklit bra nu..mvh//Danne
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.