|
|
|
|---|---|
|
Hej på er ! Bilen skulle sålts i våras men råkade ut för en arbetsolycka så har inte haft orken att göra slag i saken men nu är det hög tid då bilen bara står och kostar pengar. Bilen : 530 D Touring M-Sport LCI 2007 *Platina Grå met *20400 mil ( 1ägare innan mig i Tyskland. Köpt och importerad av mig hos BMW i Osnabruck) *Servad enligt bok / alla nycklar osv finns ! * Sommar och Vinterdäck på 18" Orginalhjul och Michelindäck i nyskick. Utr utöver standard M-sport: *Komfortstolar med aktiva sidostöd / Svart skinn *Head Up *Helljusassistent *Aktiv farth med stop/go *Pro Locig 7 *Navi Pro *Aktiv Styrning *Baksätesvärme *Aux in *Panorama säkert glömt något men hyffsat välutr. Bilen är i bra skick ( finns stenskott och något småmärke men rekondad 2 ggr om året av mig och alltid handtvätt osv) Alla småfix med Panoramaavrinning, kompressor till nivåregl, olja autlåda är fixade .. Vad är rimligt att begära i annons för att bli av med bilen hyffsat fort ? Ser på blocket liknande bilar för 160-180k, men om man begär 139k får man "rätt" respons från "rätt" personer eller riskerar man att bli totalt söner ringd av diverse konstiga människor ? Mvh Henrik | |
|
8 år gammal bil. 180K är inte rimligt med 200' km. Tycker ditt utgångspris är bra, med slutpris i närheten därav. |
|
|
Hej, Är faktiskt ute efter något liknande, skickar ett pm med min mail så kan du skicka lite bilder... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.