|
|
|
|---|---|
|
Hej på er Bimmmerfans! Följer ofta diskussioner och använder forumet för felsökning och det är fantastiskt med tanke på dom enorma kunskaper som finns här. Har dock noterat att dom flesta inlägg när det rör bilhandlare är negativa, så jag måste få lyfta ett positivt exempel, köpte för ett tag sen en beg. e90 som, för att göra en lång story kort hade ett, låt oss säga allvarligt fel, trodde att det skulle bli mycket strul med bilhandlaren då jag av tidigare erfarenhet vet att så länge det inte är nåt problem med bilen är dom flesta bilhandlare bra, men när strulet kommer får dom bekänna färg, Jag kontaktade firman och efter några om och men tog dom fullt ansvar och det jag känner att jag vill förmedla är hur roligt det är att det finns dom som ställer sitt goda rykte i större förhållande än pengar. bilhandlaren i fråga är Dahlboms bil och jag kan faktiskt ge dom en stor eloge för sitt agerande! (För er som nu tror att jag jobbar eller har personliga relationer till dom så har ni endast livlig fantasi, är bara en mycket nöjd kund!) Trevlig Höst!! Zpeed | |
|
En annan firma Alcar i spånga har funnit sen 1960. En far och son som driver jag personligen har inte köpt bil därifrån men familjen har en vän som köpt och sålt tillbaka 2 ggr. Man läser knappt något dåligt om dem. |
|
|
Har handlat av Carblaze i Borås 2ggr och båda gångerna har det funkat smidigt. Ena gången gick bilen sönder sedan vilket de stod för hos aukt BMW verkstad. Slapp jag åka 40 mil för att lämna in den hos dem. Snyggt gjort. ------- //Lövet |
|
Transocean |
Hasse i GBG är väl en bra förhandlare, sålde en gång en blårykande E 123 med defekt topp till honom, han sa bara, "fyra lappar"utan att närmare studera bilen :-) |
| En annan "småhandlare" som verkligen är bra att ha och göra med är Eksjö bilaffär, där har det helt klart varit primärt att lösa kundens problem och ha en god relation även om vinsten på försäljningen med råge gick upp i rök. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.