|
|
|
|---|---|
|
Jakten efter M3 Cab går vidare. Någon som känner till den här? Den står hos Fordonsmäklarna i Segeltorp, Stockholm. Såld ny i Västerås, M-bilar 2008. Länk Tacksam för tips. | |
| Vet inte vad de gör för läderbehandling på deras bilar innan foto(kanske kan vara blixten?), men det ser ut som fan när det glänser på det viset... | |
|
Ja, de är inte lika blanka i verkligheten... Just det här exemplaret hade en ganska väl "insliten" förarstol, skulle behöva en proffsrekond avseende skinnet. Ingen som vet något om bilens historik etc? |
|
|
Angående fotona så är det nog HDR-fotografering (alternativt en variant i Photoshop). Dvs, man kombinerar flera bilder till en. Ger ett större ljusomfång men jag håller med er. Ser bara märkligt ut. Länk ------- //Lövet |
|
|
Inget som står ut i en Carfax. Men den säger å andra sidan inte så mycket på EU & Sv.sålda bilar. 2014-09-09 Fordon redovisas som försäkrad med tillfällig försäkring som ägs av återförsäljaren. 2014-09-08 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av återförsäljare. Fordonet är anmält för avställning för trafik i Sverige. 2014-05-15 Fordonet besiktat. 2014-04-18 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av privatperson. Fordonet är anmält för påställning för i trafik i Sverige. 2014-04-17 73 317 Fordonet besiktat. 2014-04-16 Ej längre rapporterad som leasingbil. 2014-04-15 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av återförsäljare. 2014-04-14 Fordonet är anmält för avställning för trafik i Sverige. 2014-04-10 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av företag. 2014-03-23 Fordonet är anmält för påställning för i trafik i Sverige. 2013-12-07 Fordonet är anmält för avställning för trafik i Sverige. 2013-04-22 Fordonet är anmält för påställning för i trafik i Sverige. 2012-05-14 Fordonet är anmält för avställning för trafik i Sverige. 2012-04-16 Fordonet är anmält för påställning för i trafik i Sverige. 2011-11-21 Fordonet är anmält för avställning för trafik i Sverige. 2011-09-03 58 313 Fordonet besiktat av Bilprovningen i Södertälje-Bårsta, Sverige. Ordinarie kontrollbesiktning genomförd. Besiktning med anmärkning utan krav på efterkontroll . 2011-09-03 Fordonet besiktat. 2010-06-07 31 630 Fordon bjuds ut till försäljning. 2010-06-04 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av återförsäljare. Fordonet är anmält för påställning för i trafik i Sverige. Rapporterad som leasingbil. Inga lån rapporterade 2010-05-20 Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av återförsäljare. Fordonet är anmält för avställning för trafik i Sverige. Fordon redovisas som försäkrad med tillfällig försäkring som ägs av återförsäljaren. 2008-05-16 I trafik första gången i Sverige. Ny ägare registrerad. Fordonet köpt av privatperson. 2008-03-14 Fordon förregistrerat i Sverige med registreringsnummer GTA739. 2008-03 Fordon tillverkad i Regensburg, Tyskland. ------- //Lövet |
|
| Priset känns högt med de milen och ej faceliften, men de kanske går under 300 utan byte. | |
| Nu är annonsen borta. | |
|
Nja, ny annons. Länk Den låg tidigare idag nedsatt till 329', sedan borttagen, nu upplagd igen. Jag tycker att Fordonsmäklarna verkar lägga in gamla annonser som nya flera gånger i veckan... Jag kikade på bilen häromdagen, och precis som peddan skriver, är priset för högt i förh till milen. Dessutom är den ganska repig i lacken, och jag frågade säljaren om de inte rekondat... :-) Max 280' är min känsla. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.