AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
6.007

Finns det E70 X5 utan skinn?

Ga
8
Garvis82
330e M-Sport 2018
Finns det någon E70 X5 utan skinn/läder? Skulle vilja byta upp mig men frugan vägrar gå med på en bil med skinnstolar...

Det finns, Twilltyg har denna 2011a Länk

Länk

det kan vara svårt att uppbringa ett exemplar i sverige och finns det något exemplar så är det svårt att söka då vare sig blocket eller bytbil har sökfunktionen "tygklädsel".

Stephan
Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Att hitta en svensksåld utan skinn är nog svårt. Jag kan inte minnas att jag sett det någon gång.

Vad är anledningen till att frun vägrar gå med på skinnklädsel?
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Vill minnas att jag sett en på Blocket nyligen.

Ska leta.
Ga
8
Garvis82
330e M-Sport 2018
Hon tycker det är varmt och svettigt på,sommaren, och kallt och halt på vintern.

Hade förhoppningar om vettigt utrustad x5a med alcantara eller liknande...

Jag kan inte minnas att jag sett en X5 med annat än skinn så det är nog nästintill möjligt att finna i Sverige i alla fall. En variant är ju att du kikar efter en bil med ventilerade framstolar så slipper hon i alla fall att sitta varmt på sommaren. På vintern finns det ju dessutom värme i stolarna och tar du en bil med värmare så säljer du in till henne att bilen är redan varm när hon sätter sig i bilen.

/Anders
Länk

Några av träffarna har läderklädsel, men kom med eftersom säljaren har matat in fel uppgifter i annonsen.
Visa användare
264
thuveson
335 M-pkt e92 2008
H&R 50/25-Eisenmann-Cobb AP

Peugeot 307 SW 1.6 HDI 07
"Vardaglig trotjänare"
Om nu ventilerade stolar o värmare ej gör saken bättre, och du med förmodan hittar en med tyg i. Ursäkta om ja låter sarkastisk! Men hur i hel**te ska du kunna sälja den sen?

The Sound From A Big M :)
Ga
8
Garvis82
330e M-Sport 2018
Ventilerade säten + värmare får det bli!

Det jag hoppades på från början, var att det skulle finnas m-paket med alcantara till E70 (som finns i de mindre klasserna X1, X3), men att jag inte lyckats hitta någon till salu än. Denna tanke får jag släppa.

Byt fru är mitt råd.

;)
Ga
8
Garvis82
330e M-Sport 2018
Med tanke på diskussionerna vi har haft kring detta är det inte långt borta ;)

Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Hahahaha
Mitt tips är att skaffa bilklädsel. Tror som föregående att det är en väldigt svårsåld bil sen. En X5 ska bara inte ha tyg... :)
Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Sedan är det ju skillnad på skinn och skinn. Vad har din fru för referenser när hon sågar skinn?
Jag hade t ex skinn i en Volvo XC70 -09, bytte sedan till en X5 E70 som hade nappaskinn. Det var som dag och natt i skillnad.
ca
107
calpe
X5 40D F15
japp, nappa har en helt annan känsla. Blir aldrig sådär varmt som med vanligt läder.
NI
1
NIKOLA NIKOLIC
Bmw X5 E70-07
Hej!Jag har en Bmw E70 3.0d 2007 svensksåld med tygklädsel.Den är till salu.
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Ofta glömd gammal svensk klassiker som i högsta grad är levande Länk

Mvh
Asken
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.