|
|
|
|---|---|
|
Finns det någon E70 X5 utan skinn/läder? Skulle vilja byta upp mig men frugan vägrar gå med på en bil med skinnstolar... | |
|
Det finns, Twilltyg har denna 2011a Länk Länk det kan vara svårt att uppbringa ett exemplar i sverige och finns det något exemplar så är det svårt att söka då vare sig blocket eller bytbil har sökfunktionen "tygklädsel". Stephan |
|
|
Att hitta en svensksåld utan skinn är nog svårt. Jag kan inte minnas att jag sett det någon gång. Vad är anledningen till att frun vägrar gå med på skinnklädsel? |
|
|
Vill minnas att jag sett en på Blocket nyligen. Ska leta. |
|
|
Hon tycker det är varmt och svettigt på,sommaren, och kallt och halt på vintern. Hade förhoppningar om vettigt utrustad x5a med alcantara eller liknande... |
|
|
Jag kan inte minnas att jag sett en X5 med annat än skinn så det är nog nästintill möjligt att finna i Sverige i alla fall. En variant är ju att du kikar efter en bil med ventilerade framstolar så slipper hon i alla fall att sitta varmt på sommaren. På vintern finns det ju dessutom värme i stolarna och tar du en bil med värmare så säljer du in till henne att bilen är redan varm när hon sätter sig i bilen. /Anders |
|
|
Länk Några av träffarna har läderklädsel, men kom med eftersom säljaren har matat in fel uppgifter i annonsen. |
|
|
Om nu ventilerade stolar o värmare ej gör saken bättre, och du med förmodan hittar en med tyg i. Ursäkta om ja låter sarkastisk! Men hur i hel**te ska du kunna sälja den sen? The Sound From A Big M :) |
|
|
Ventilerade säten + värmare får det bli! Det jag hoppades på från början, var att det skulle finnas m-paket med alcantara till E70 (som finns i de mindre klasserna X1, X3), men att jag inte lyckats hitta någon till salu än. Denna tanke får jag släppa. |
|
|
Byt fru är mitt råd. ;) |
|
|
Med tanke på diskussionerna vi har haft kring detta är det inte långt borta ;) |
|
| Hahahaha | |
| Mitt tips är att skaffa bilklädsel. Tror som föregående att det är en väldigt svårsåld bil sen. En X5 ska bara inte ha tyg... :) | |
|
Sedan är det ju skillnad på skinn och skinn. Vad har din fru för referenser när hon sågar skinn? Jag hade t ex skinn i en Volvo XC70 -09, bytte sedan till en X5 E70 som hade nappaskinn. Det var som dag och natt i skillnad. |
|
| japp, nappa har en helt annan känsla. Blir aldrig sådär varmt som med vanligt läder. | |
| Hej!Jag har en Bmw E70 3.0d 2007 svensksåld med tygklädsel.Den är till salu. | |
|
Ofta glömd gammal svensk klassiker som i högsta grad är levande Länk Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.