|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om det finns ett utbud av interiörlister/panellister på eftermarknaden? Idag har jag svarta och skulle föredra silver eller brushed alu. Sedan finns en del trådar angående m-paket, dvs front- och bakkofångare samt sidokjolar. Jag har pdc och det är en 09 facelift, så jag har förstått att dessa är lite speciella. Var finns detta paket till rimligt pris? Är det krångligt eller bolt on på detta? | |
| Såg att Schmiedmann hade interiörlister, men jösses va de kostar... | |
|
Det jag hade valt gällande M-Paket är ett original paket UTAN PDC eftersom E60/E61 LCI har mindre PDC sensorer än pre LCI (M-paket byttes aldrig och har därför de större PDC sensorerna även som LCI) och därefter borrat hål som passar LCI sensorerna. Alternativet till detta är att köpa begagnade delar. Obs har du elektrisk dragkrok krävs det troligtvis byte till manuell avtagbar dragkrok alternativ modifiera stötfångaren så kroken inte fastnar. Länk Interiörlister hade jag letat begagnade på ebay. |
|
| nu har min vänstra pdc gett upp men har jag den långa modellen lr den mindre? har noll koll på sånt där. Bilen är en 2008 med m-pkt | |
| M-paket här de större sensorerna oavsett årsmodell. Stephan | |
| okej tack för hjälpen :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.