|
|
|
|---|---|
|
Hej Vad bör det kosta att uppdatera kartorna i navin? Jag har en E91-11 med business navi o motion kartor. Jag fick pris från en på blocket, 1500 kr för kartor och engångskod Anders | |
| Jag ger 39 Eur för engångskod och 59 Eur för lifetimekod, då får jag länk att ladda ner kartorna ifrån också. | |
|
Hej kan du dela med dig av den kontakten? Verkar ju betydligt billigare. Förutsatt att det funkar som det ska... Du kan ju pm:a om det inte får skyltas med här |
|
|
Powerpost skickad. |
|
| 1500 kr låter som rejält överpris, betalade 50 dollar hos min lagom skumma internetkontakt. :) Funkade helt ok, fick koden och länk till nedladdning på några timmar, betalade via Paypal. Hör av dig om det är intressant med ytterligare en kontakt. | |
| Hm bmw vill ha 2700 för uppgradering av gps | |
|
2700 kr när det räcker med 350 kr, det är ju valfritt... Men BMW vill väl ha betalt för tidsåtgången också, därav saftigt pris. |
|
| Jag köpte kod av Baccus på Bimmerpost.com och gav 50usd. Gick smidigt med tre usbminnen, men jag har ju CIC med hårddisk, vet inte hur man gör med din bil. | |
| Hur fungerar det med lifetimekod, knappar man in koden vid varje uppdatering eller knappar man in den en gång. Sedan är det bara att uppdatera flera gånger utan att ange koden? | |
| Som jag har fattat det så anger man koden EN gång, sen är det bara att uppdatera gång efter gång. (Det kommer jag att märka när 2015-1 kommer ;-) | |
|
Hej! Jag mailade Baccus på Bimmerpost.com. Det funkade helt utan problem, kostnad 50Usd... Vilket i princip får ses som gratis i sammanhanget... Mvh Anders |
|
|
Skaffade nyss Europe Premium 2014-1 via Baccus på Bimmerpost. 50USD kostar med en OEM kod som bara fungerar 1 gång. det behövs alltså en ny kod för varje gång man uppgraderar. Det sa dom på BMW och det sa även Baccus. Jag hade lite strul med att få det att funka när jag använde ett USB 3.0 minne men efter en suverän hjälp från Baccus och ett byte till ett USB 2.0 minne gick det hur bra som helst. Det går så grymt mycket snabbare än med skivor. Kan dock rekommendera att man skaffar sig 3 minnen istället för att skriva över på ett hela tiden. Systemet förväntar sig att man byter från USB1 till 2 till 3 rätt snabbt så jag kommer att köra på 3 separata minnen i framtiden. Kan helt klart rekommendera att köpa via Baccus hellre än att köpa snordyrt hos BMW! Niklas Fransosen |
|
|
Tar ca 15-20 min att generera en engångs/lifetime code... Fransosen...2015-1 EUROPE PREMIUM är nästa hdd version som släpps härnäst:):) |
|
|
Bianca, vet du på ett ungefär när? Han jag frågade trodde i April.... Ingen panik egentligen nu när jag just uppdaterat men man vill ju gärna ha det senaste.... Niklas Fransosen |
|
| Dec-Feb enligt min källa | |
|
Ok, tack! Är det nåt du får tillgång till? Eller bara kännedom om att det finns att få? Niklas Fransosen |
|
| Jag får tillgång till alla bmws naviversioner 12h efter rls-släppet | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.