AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
432

M5 e39 12000 mil. vad ska denna kosta tycker ni?

M5 e39 12000 mil. vad ska denna kosta tycker ni??
Tv navi all utr utan taklucka
Länk

M-POWER!!!!!!!!!
Har varit o kollat på bilen o den e väldigt fin.
Tacksam för svar. Att tillägga är att han begär 339.000:- Vad e skäligt?

M-POWER!!!!!!!!!
li
1.959
liste
535i -89
Lägg ett bud på 300.000 om milen stämmer.
har lagt bud på 310. men då skulle han ordna ett par grejor.

M-POWER!!!!!!!!!
har lagt bud på 310. men då skulle han ordna ett par grejor.

M-POWER!!!!!!!!!
Bilen var riktigt fin faktiskt, var o kollade på en m5a i jönköping/Gissebo idag. Han begär 295. Då skulle han ordna lack på front o 2 nya bakfälgar och däck. Bilen var allmänt sunkig. Men det e väl så att man får vad man betalar för. Tycker typ 300 för en fin m5a e bra pris?? Eller

M-POWER!!!!!!!!!
li
1.959
liste
535i -89
310.000 funkar ju också... Vad skulle han "ordna"? Tror att du är lika pedantisk som jag, så det där "perfekt skick" som står i annonsen stämde tydligen inte med våra värderingar? :) En av de snyggaste inredningarna, helt klart.

Trist att den i Jönköping var sunkig. Jag är helt övertygad om att man kan få en kalasfin M5:a under 300.000 - det gäller bara att sortera bort vraken.

Lycka till!
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
En riktigt välskött M5:a har inga skavanker som behöver fixas till. Lägg hellre ett par tusenlappar på bil som är i optisktopptrim, det skick som skalet visar brukar oftast stämma även under skalet. Nu är jag petig dock:)
Mvh
Asken
Det var iofs bara ett backspegelglas som satt löst som skulle bytas ut. annars så var bilen mkt fin : )

M-POWER!!!!!!!!!
JoProPro-medlem
2.290
Johan (AutoPower)
2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport
2007 BMW 335i cabriolet
Hej!

om den är så fin som du säger så är ju 310 väldigt billigt, tycker jag. synd att den saknar lucka, då kan man ju misstänka att den saknar andra grejer också. kolla exempelvis så CD-växlaren sitter där, den var extrautrustning! kostar 6 papp på BMW. kolla också service osv, så du inte åker på en dyr service eller någon reparation det första du gör. däck kostar c:a 4 papp styck, skador i fälgarna är svåra att laga pga ytbehandlingen.
en så dyr bil skulle jag M-testa.
om den är så fräsch så är det bara att gratulera, 310' är som sagt billigt tycker jag. de jag kollade på i prisklassen runt 300' uppfyllde inte mina krav, men ibland ska man ju ha tur!

Mvh Johan
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Anders: Tycker det är en utav dom absolut snyggaste färgerna som finns (silverstone). Står bilen i Göteborg?
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
edit: Kungälv såg jag nu. Du får bjuda på en tur när du köpt den under gbg träffen ;) Lycka till!
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

OT:
Såg en vit M5-E39 häromdagen! (på östermalm)
Udda - ja
Snyggt - nja...

Färgen på bilen i fråga är klockren :)

--------------------------------------------
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.