|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har kikat på denna och vill ha andras åsikt. Är utrustningen värt att betala för? PS: märkte att den saknade adaptive drive. Optional Equipment CO2 package Active steering Self-levelling suspension Sports suspension settings Extra package, EU-specific Increased towing capability Towing hitch, detachable BMW LA wheel, V spoke 223 Lug bolt retainer Alarm system automatic trunk lid mechanism Comfort access P337A M Sports package S3AHA Top ViewBackup camera and Top View Ext. Line, burnished aluminium Shadow Line. indv roof rail high-gloss Shadow Line Electric panoramic roof Trunk room net Warning triangle and first aid kit Interior/outside mirror with auto dip Interior mirror with automatic-dip Smoker package Comfort seat with memory S488A Lumbar support, driver and passenger Storage compartment package Seat heating driver/passenger Seat heating, rear Interior trim strips, alu, brushed, fine Headlight cleaning system Park Distance Control (PDC) Rain sensor Xenon Light Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function Light package High-beam assistant Lane departure warning Side View Camera Professional Navigation system Professional Head-up display Handy m. Bluetooth Preparation f mobile phone w Bluetooth HiFi System Professional DSP DVD Area-Code 2 for DVD S6FLA USB/Audio interface Music interface for Smartphone Language version Swedish Traffic Information M leather steering wheel Individual sunshade glazing Headlining anthracite M Exterior equipment High speed synchronisation Cold-climate version Retailer Directory Europe Delete cross-pattern operation On-board vehicle literature Swedish Car ident. number visible from outside Transport protection package | |
| 383 000:- kunde han gå ner till, fårn 400k. Då får jag 1å Premium garanti, vad det nu innebär :) Inga vinterdäck ger han heller. | |
|
Beror väl på vad du får betala för den? :) Hur långt har den gått? Lägg upp länken direkt istället så är det lättare att ge ett utlåtande. X5 40d LCI är en riktigt trevlig bil. Kör själv en sådan sedan i somras. |
|
|
Här är den sm jag drg ut utrustningen på högre upp. Säljaren ville ha 283k. Länk Men här hittade jag en med trevligt paket men färgen är helt fel :( Länk |
|
|
silver kommer vara den nya trenden och helvitt var kul för några år sen så jag skulle tänkt tvärtom vid val av färger.så j-v tråkigt med alla vita bilar just nu. men smaken är väl delad |
|
|
Begär 399 men vill ha 283??? Personligen anser jag att safirsvart är rätt färg på X5 och jag väljer alltid den färger när jag köper eller "bygger" X5. Alltid lättsåld senare i andra ledet. Vitt och silver fina färger men inte på X5 enligt min mening. Att silver skall vara en ny trend vet jag inte, det har ju varit populärt många år och är enligt vad jag nyligen läste på väg ner i popularitet. Vitt är Europas vanligaste färg läste jag i samma undersökning. /Anders |
|
| Mitt fel. Han vill ha 383k och bilen har tyvärr inte adaptive drive, däremot luftfjädring/auto nivåreglering så jag vart tveksam :/ | |
|
Länk Jag bor två minuter bort från denna om det skulle vara till någon nytta :) |
|
|
Naikon - min vän :) Tror du att nån dag när du är ute och har tråkigt, möjligtvis titta in och se om bilen är värd priset. Och färgen kändes lite sisådär på en X5:a. :P Om du tror på karma vill säga ✌️ ;) :) |
|
|
Visst skulle jag kunna göra det. Har dock inte så stor erfarenhet av såpass dyra och exklusiva bilar. Har också svårt att tänka mig det skulle vara något fel på bilen, de brukar ha hög klass av bilar. Kan dock kolla efter exteriört och interiört skick om det skulle vara till nytta, eller om det är något annat speciellt du vill veta? Skulle du sälja din 330i E46 i så fall? |
|
|
Interriör å exterriört blir perfekt. :) Skulle a hjärtligt tacksam :D Gamla tre serien sålde jag för 3-4år sen, så saknaden har varit riktigt str :D |
|
|
Ah ok! Är också i bilköps-tankar, därför jag undrade. Inne på E39 och E46 :) Ska se om jag har vägarna förbi imorgon! |
|
| Den silvriga verkar vara såld - azmaz? | |
| Hehe, den stod utanför bilhandlarn idag så jag misstänkte att någon köpt den. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.